Oczko w terenie.

Piątek, 23 grudnia 2016 · dodano: 23.12.2016 | Komentarze 3

Po tygodniowej przerwie w końcu na rowerze , radość ponownie długo nie trwałe bo gdy dojechałem do węzła Zachód i nagle mną zarzuciło to wiedziałem że pech nadal zemną ,tym razem tył i znowu szkło to już trzecie na odcinku od Lipnika do kładki nad S 10.
Kolejne szkieło wyciągnięte z opony
Kolejne szkiełko wyciągnięte z opony © strus
Po zmianie dętki potrzebny kolejny zapas ,tym razem miałem szczęście bo małżonka jechała z synem autem do Grzędzic i zabrali dla mnie kolejną dętkę i spotkaliśmy się na cmentarzu.
W drodze do Grzędzic
W drodze do Grzędzic © strus

Z Grzędzic wyjeżdżam dojazdem pożarowym 36 i odbijam na dojazd pożarowy 30 który zawsze mnie ciekawił dokąd nim dojadę ale niestety wróciłem do Grzędzic. Zawrotka i dalsza jazda po nowych odcinka leśnych którymi wcześniej nie jechałem i więcej nie pojadę bo gdy dotarłem w okolice głównej drogi z Miedwiecka do Cisewa napotkałem na wysypisko śmieci na drodze a następnie musiałem skakać z rowerem po kępach suchej trawy żeby nie utknąć w błocie a na koniec jazda po gałązkach i dużej ilości liściach.
Droga Grzędzice - okolice Miedwiecka
Droga Grzędzice - okolice Miedwiecka © strus

Dalszy etap trasy to zamiast krótkim odcinkiem dp 36 pojechałem w najpierw w okolice Reptowa dojazdem pożarowym 38 który był w bardzo dobrym stanie a następnie szosą do Cisewa żeby zaliczyć cały nowy odcinek drogi do Wielichówka.
Nowa droga łącząca Cisewo i Wielichówko
Nowa droga łącząca Cisewo i Wielichówko © strus
Tarką kieruje się do leśnej krzyżówki czyli do dojazdu pożarowego 32 który jest głównym szlakiem do Reptowa a w jego okolicy ostra wycinka drzew [drugi rząd drewna  na równoległej drodze leśnej] ,naprawa całego odcinka drogi ale niestety kawałkami cegieł i innego gruzu co nie daje komfortu jazdy.Po drodze trafiłem na jakiś leśny magazyn dla myśliwych.
Wycinka na DP 32
Wycinka na DP 32 © strus
Leśny magazyn ambon
Leśny magazyn ambon © strus
Z Reptowa pojechałem do DDR-ki w Kobylance wydłużona drogą żeby po prostu szukać kilometrów ale nie pojechałem DDR-ka od razu tylko przez las do Jęczydołu dopiero na chwile zawitałem na DDR-ce do Zieleniewa ale żeby uniknąć ostatnio pechowego odcinka drogi
dla mojego Vipera odbiłem na Kunowo żeby dojechać do DDR-ki prowadzącej do Stargardu od ronda w Golczewie.

DODANO: 24.12.2016r.
Jakość nie znalazłem czasu w wigilie na jazdę więc składam życzenia dla wszystkich rowerzystów.
Z okazji świąt Bożego Narodzenia,
przepełnionych nadzieją i magią
wigilijnej nocy, kierujemy do Państwa
płynące z serca życzenia radosnych,
spokojnych świąt oraz pomyślności
w nadchodzącym Nowym Roku.

Stargard,Lipnik,prawie  Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,  Miedwiecko, Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,
Kobylanka,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Kunowo,Skalin,Golczewo,Giżynek,Stargard.