Zły początek.

Piątek, 16 grudnia 2016 · dodano: 16.12.2016 | Komentarze 6

Wychodząc z domu miałem zamiar Speeder-em pojechać do Puszczy Bukowej ,niestety ja po rower a on stoi znowu na kapciu a przecież zostawiałem go gotowego do następnej jazdy.Nie długo się cieszyłem z jazdy bo po około 4 km gdy zjechałem z szosy na gruntową drogę do Grzędzic i kolejny kapeć tym razem przód w drugim rowerze.Znowu kapeć ,tym razem przód
Znowu kapeć ,tym razem przód © strus
Wróciłem się do domu po kolejny zapas i ruszyłem tym razem do DDR-ki na Żarowo ,jadąc nią postanowiłem że dziś będę poruszał się już tylko szosami ,żadnych kiepskich dróg ale długo nie wytrzymałem i w Sownie wjechałem w las kierując się do Reptowa wydłużoną drogą przez zniszczoną drogę do Wielichówka przez maszyny "produkujące 500+".
Droga w kierunku Reptowa z Sowna
Droga w kierunku Reptowa z Sowna © strus
Niszczenie dróg i drzewostanu
Niszczenie dróg i drzewostanu © strus
Wielichówko doczekało się w końcu lepszej drogi do swojej wioski za to mnie nie wpuszczono na nową drogę bo dopiero ją zakończyli kłaść 15 minut temu na części drogi więc pojechałem objazdem do Reptowa ale wjechałem na nowy odcinek drogi przed  Cisewem bo chciałem zobaczyć ich wypociny ,ponoć połączenie z Sownem ma być zrobione w przyszłym roku.
Nowa droga łącząca Cisewo i Wielichówko
Nowa droga łącząca Cisewo i Wielichówko © strus
Jadąc po drugim starcie jechałem po prostu żeby zaliczyć 50 km bo nie miałem przyjemności jazdy po tak złym początku ale zmieniło się to gdy w Cisewie zaświeciło słonko więc i tak dużo czasu do zmierzchu nie miałem do DDR-ki w Kobylance pojechałem przez Niedźwiedź a z Motańca skrótem pod DK 10 do Kobylanki gdzie kolejna wycinka drzew ale po chwili okazało się że to na potrzeby powiększenia powierzchni cmentarza w Kobylance.
Nowy cmentarza w Kobylance
Nowy cmentarza w Kobylance © strus
Ostatnie grzybki
Ostatnie grzybki © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Wielichówko,Cisewo,Reptowo.Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Kobylanka,
MAPKA:

| 08:54 niedziela, 18 grudnia 2016 | linkuj Widzę że jeździsz na Continetal-ach Race King, ja kiedyś też na nich jeździłem i też miałem pecha do łapania gum na nich, dopóki nie zamieniłem ich również na Continental Race King Protection (z wkładką antyprzebiciową).
Jorg
| 22:41 sobota, 17 grudnia 2016 | linkuj Nie jesteś w tym osamotniony, mam na myśli znikające fotki i wpisy. Myślałem że tylko ja miewam takie problemy :).
| 18:35 piątek, 16 grudnia 2016 | linkuj Jeżdżę szczęśliwiej od Ciebie, bo omijają mnie w tym roku takie niespodzianki. Podziwiam Ciebie, że mimo wszystko przejechałeś 60 aż kilometrów.
| 17:55 piątek, 16 grudnia 2016 | linkuj NIE WIEM DLACZEGO PO GODZINIE MOJE WYPOCINY I FOTKI ZNIKNĘŁY A TERAZ NIE MAM CZASU NA POPRAWKĘ.