• Kalorie 2024kcal

50 -tka po pracy.

Wtorek, 13 grudnia 2016 · dodano: 13.12.2016 | Komentarze 5

Ponad miesiąc nie siedziałem na Speeder-ze więc dziś pora na ten sprzęt ale gdy wróciłem z pracy popełniłem błąd bo małżonka namówiła mnie na obiad a po nim ciężko mi się jechało.Zrobiłem w miarę szybką rundkę do i po gminie Kobylanka standardową trasą zaczynając jak zawsze od DDR-ki na Żarowo a na DDR-ce do Kobylanki kierowca inteligentny "inaczej" zaparkował auto na połowie ścieżki.
Super parkowanie
Super parkowanie © strus
Gdy już wracałem do domu zrobiło się prawie ciemno ,jeszcze zrobiłem zdjęcie przy rodzie 15 Południk  które mi niestety nie wyszło a nie sprawdziłem i jest nie ostre.
Rondo 15 Południk
Rondo 15 Południk © strus
Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Bielkowo,Jęczydół,
M A P K A:

| 08:26 środa, 14 grudnia 2016 | linkuj O, widzisz, a mnie dzisiaj mało nie rozjechano na DDRce na Podzamczu. Kij z tym, że nastawiali słupków, żeby nie rozjeżdżać chodników i trawników. I tak znajdzie się sposób, żeby wbić się na skrawek wolnego miejsca.
| 07:23 środa, 14 grudnia 2016 | linkuj Runda faktycznie bardzo szybka a parkowanie na DD-erkach to częsty widok, niestety.
| 19:22 wtorek, 13 grudnia 2016 | linkuj :)