• Temperatura -1.0°C
  • Kalorie 2039kcal

Po kiepskich drogach.

Środa, 7 grudnia 2016 · dodano: 07.12.2016 | Komentarze 3

Niestety pogody na jaką liczyłem nie było ale na szczęście opadów nie było więc w południe wyjechałem w drogę a wcześnie doprowadziłem żeby oba rowery były gotowe do jazdy.Po rundce po mieście ruszyłem tym razem w przeciwnym kierunku niż ostatnimi razami i chciałem dojechać do Strachocina od ulicy Grudziądzkiej.
Były Dworzez PKP - wąskie tory
Były Dworzec PKP - wąskie tory © strus
Za miastem królował szron
Za miastem królował szron © strus
Przejazd do Strachocina za działkami był nie możliwy przez bardzo duże ilości błota więc przez polną drogę docieram do innych działek a następnie DDR-ką od Osetna przez Strachocin ,Święte i Tychowo docieram w okolice farmy wiatrowej gdzie ostatnim razem nie udało mi się między wiatrakami pojeździć.Dziś po kilkunastu metrach jazdy po zaoranym polu dotarłem do drogi szutrowej i skierowałem się do Koloni Tychowo a nie jak pierwszym razem do Trzebiatowa.
Farma wiatrowa w okolicy Sułkowa
Farma wiatrowa w okolicy Sułkowa © strus

Złym wyborem był dojazd do tej miejscowości bo rower po niecałych 3 km był w strasznym stanie przez błotko .Pogoda za miastem na minusie a rośliny w większości pokryte szronem tak zimowy krajobraz tylko śniegu brakuje ale za nim nie tęsknie i kieruję się przez Ulikowo do Kiczarowa .
Droga Ulikowo - Kiczarowo
Droga Ulikowo - Kiczarowo © strus
Zjeżdżając z górki do Kiczarowa mała przygoda z cienką warstwą lodu na drodze że aż prawie leżałem ale na szczęście koło złapało przyczepność na trawiastym poboczu a już prawie leżałem....
Z Kiczarowa początkowo miałem jechać do Kicka ale gdy dojechałem do drogi gruntowej zauważyłem na niej ciężki ciągnik rolniczy i rozjechaną drogę i skierowałem się do "Michałowego" odcinka gruntowej drogi łączącej Grabowo i Klępino.
Jezioro w okolicy Grabowa
Jezioro w okolicy Grabowa © strus
Pierwszy kilometr "Michałowej" drogi w bardzo kiepskim stanie do krzyżówki przed lasem pewnie dlatego że do tego miejsca wywożono ciągnikami obornik a ślady po ciągnikach zrobił tarę na drodze.Od drzew już OK i mała niespodzianka ,chyba temperatura wzrosła plus wiatr i drzew leciały duże kawałki lodu i szronu zbitego w duże kawałki aż droga zrobiła się biała.

"Michałowa" droga do Klępina © strus
Można powiedzieć że od Grabowa do Lubowa jadę terenem a później to jazda już po szosie i szukanie kilometrów żeby zaliczyć 50km
Od Klępina już nie było oznak zimowych na roślinach a dzisiejszy wypad mimo niecałych 12 km terenu to reszta dróg w kiepskim stanie aż mnie ręce bolą .
Stargard,Strachocin,Święte,Tychowo,Kolonia Tychowo,Sułkowo,Ulikowo Kolonia,Ulikowo,Kiczarowo,Grabowo,Klępino,Lubowo,