50 -tka po pracy.

Wtorek, 6 grudnia 2016 · dodano: 06.12.2016 | Komentarze 2

Nie było czasu do stracenia gdy wróciłem do domu po pracy ,natychmiast się przebrałem i ruszyłem na tradycyjną 50-tkę po gminie Stargard i Kobylanka zaczynając od DDR-ki na Żarowo na której na początku ktoś wymalował ogłoszenie ale wcześniej nie czytałem
Ogłoszenie na DDR-ce w kierunku Żarowa
Ogłoszenie na DDR-ce w kierunku Żarowa © strus
Przez Grzędzice dojeżdżam do ścieżki w Lipniku i kieruję się do Kobylanki tym razem przez Bielkowo zahaczając o promenadę nad J.Miedwie.
Molo nad J.Miedwie
Molo nad J.Miedwie © strus
BIELKOWO (niem.Belkow) Kościół filialny p.w. św. Anny z XV, XIX w
BIELKOWO (niem.Belkow) Kościół filialny p.w. św. Anny z XV, XIX w © strus
Wyjeżdżając z Bielkowa na ostatnim zakręcie jakiś młody kierowca za szalał i trafił w najgrubsze drzewo jakie było w okolice i była mu udzielona pomoc przez Straż Pożarną.Po rundce po gminie wracam DDR-ką do Stargardu i znowu miałem pecha zjeżdżając kładką z nad S 10 znowu wbiło mi się szkło w oponę ale tym razem byłem czujny przy wymianie dętki i je od razu namierzyłem i wróciłem do domu z nadzieją że jutrzejszy wolny dzień od pracy spędzę na rowerze ze słoneczkiem.
Wymiana dętki przy S 10
Wymiana dętki przy S 10 © strus
Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół.Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,