Tarnówko.

Niedziela, 4 grudnia 2016 · dodano: 04.12.2016 | Komentarze 3

Wolny czwartkowy dzień musiałem spędzić cały przed TV i komputerem a to całodniowy opad wody z nieba a w pozostałe dni od ostatniej jazdy spędziłem w pracy na drugiej zmianie.Dziś na początek chciałem pokonać odcinek drogi z Poczernina do Dąbrowicy którym ostatnio jechałem i bardzo mi się podobał ale dziś już tak dobrze nie było.Od razu na gruntowej drodze po ostatnich opadach droga była nie ciekawa aż do momentu schowania się w las za DW 142. W lesie chyba trzymał jeszcze przy gruncie mrozik aż ciężko się jechało  do samej  wioski a po drodze spotkałem sporo mrożonych grzybków.
Leśna droga  Poczernin - Dąbrowica
Leśna droga Poczernin - Dąbrowica © strus
Leśne mrożonki
Leśne mrożonki © strus

Z Dąbrowicy postanowiłem skierować się tym razem szosą w kierunku Tarnówka przez Rożnowo i Tarnowo żeby następnie skierować się przez Stawno w kierunku rowerostrady.
TARNÓWKO (niem.Lüttenhagen) Trójkondygnacyjna wieża po kościele z XV w
TARNÓWKO (niem.Lüttenhagen) Trójkondygnacyjna wieża po kościele z XV w © strus
Drogą prowadzącą do Klinisk jadę żeby w okolicy Bącznika odbić na świeżo  po remoncie odcinek rowerostrady z idealną nawierzchnią szutrową na około 3 km bo następne kilometry które były remontowane rok wcześniej to już sporo kamyków i dużo tarki aż do wyjazdu na krzyżówce DW 412 z DW 141.
Wjazd na rowerostradę od strony Bącznika
Wjazd na rowerostradę od strony Bącznika © strus
Nowy drugi parking na rowerostradzie
Nowy drugi parking na rowerostradzie © strus
Gorsza część rowerostrady
Gorsza część rowerostrady © strus
Od "Chociwelki" kieruję się do Sowna w którym ponownie nurkuje w lesie żeby przez samym wyjazdem z niego w Cisewie zaliczyć glebę
przy zmianie pasa ruchu najechałem na ukryty korzeń który wyrwał mi kierownicę z rąk i leżałem.Nic mi się nie stało więc po krótkiej wizycie na szosie z Cisewa jadę leśną drogą do Miedwiecka która była z dużą ilością wody a później szybko do DDR-ki w Zieleniewie i do domu.
Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Dąbrowica,Rożnowo Nowogardzkie,Zagórce,Tarnowo,Tarnówko,Stawno,Bącznik,Sowno,