Zdunowo.

Niedziela, 13 listopada 2016 · dodano: 13.11.2016 | Komentarze 3

Wczorajszy słoneczny dzień spędziłem z Iwonką w szczecińskich galeriach na zakupach a zapowiadanego słońca na dziś nigdzie nie spotkałem zaczynając dojazd wydłużona drogą do DDR-ki w Zieleniewie przez Golczewo a jedynie uciekającego konia przed Wierzchlądem z chwilę później pana na rowerze goniącego zwierzę.
Ucieikający koń
Uciekający koń © strus
Nad J.Miedwie w Morzyczynie
Nad J.Miedwie w Morzyczynie © strus
Zanim wjechałem w las za stacją paliw w Motańcu przejechałem promenadą nad jeziorem a gdy wróciłem na DDR-kę spotkałem pierwszego rowerzystę wracającego a drugiego który mnie wyprzedził gdy robiłem makro fotki w drodze do Jezierzyc.
Grzybki w drodze do Jezierzyc
Grzybki w drodze do Jezierzyc © strus

W Jezierzycach obieram drogę wzdłuż rzeki Płoni żeby dojechać do krajowej dziesiątki ale tuż za szlabanem na dojeździe pożarowym 47 widok niezachęcający przez wyrąb drzew.

Droga 47 okazała się  bez problemowa i po krótkiej wizycie na DK 10 odbijam w kierunku Zdunowa gdzie przed kolejowym szlabanem odbijam na drogę powrotna do Stargardu jadąc przez trzy kilometrowy odcinek leśny żeby pojawić się w Niedźwiedziu gdzie na szosie były tajemnicze strzałki i słupki jak się okazało trwał pierwszy bieg z okazji Dnia Niepodległości.

Drogi leśne dzisiejszego dnia były w super stanie żadnej wody i błota więc dlatego postanowiłem wybrać się na cmentarz w Grzędzicach  właśnie takim szlakiem a później dojazd do DDR-ki w Lipniku i powrót do domu i będę wyczekiwał na piątek który mam wolny i mam nadzieje na dobrą pogodę bo kolejne cztery dni  w pracy na drugą zmianę..
Stargard,Giżynek ,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Płonia,Zdunowo,