Słoneczne Wierzbno.

Piątek, 11 listopada 2016 · dodano: 11.11.2016 | Komentarze 3

Pierwszy etap to Barnim , za miastem w okół szron z Witkowa Pierwszego do Kurcewa żużlówką, twarda nawierzchnia ale kilka odcinków tarki na kolejnym odcinku terenowym wszystko OK.Dalszy odcinek do Kłębów szybko szosą i trzeci żużlowy odcinek do Nowego Przylepa również bez żadnych utrudnień.
Droga Nowy Przylep - Stary Przylep
Droga Nowy Przylep - Stary Przylep © strus
Czernice (niem.Sehmsdorf) Zabytkowy  dwór z 1913 r
Czernice (niem.Sehmsdorf) Zabytkowy dwór z 1913 r © strus
Podczas całego przejazdu bezwietrznie ale również bez słońca jedynie gdy wjeżdżałem do Wierzbna to słońce zaświeciło a gdy opuszczałem nad Miedwiańską wioskę schowało się ponownie za chmury i już go dziś nie widziałem.Bardzo mi się podoba plaża w Wierzbnie i polecam ją wszystkim a szczególnie tym co mają jeszcze małe dzieci bo woda jest bardzo czysta w tym miejscu i nie głęboka.
Wierzbno nad J.Miedwie
Wierzbno nad J.Miedwie © strus

Słońce zaszło i sprzyjające żużlówki też najpierw spojrzałem jak wygląda bo przed wyjazdem z wioski było dużo czarnej mazi na szosie
ale było OK niestety tylko pierwszy kilometr później jak droga szeroka tak czarna błocisko chlapiące wokół mnie mimo że jechałem spokojnie aż do samej Dębicy z której jechałem w kierunku Koszewa żeby odbić na tereny poradzieckiego lotniska żeby nim dotrzeć do strefy przemysłowej w Kluczewie.
Pozostałości na ramie i nie tylko po żużlówce
Pozostałości na ramie i nie tylko po żużlówce © strus

Pozostałości po pasie startowym
Pozostałości po pasie startowym © strus
Przez Golczewo i Giżynek wracam do Stargardu żeby jeszcze zajechać do kolegi do pracy i powrót do domu.
Stargard,Witkowo Drugie,Witkowo Pierwsze,Kurcewo,Barnim,Wójcin,Kłęby,Nowy Przylep,Stary Przylep,Czernice,Grędziec,Wierzbno,