• Temperatura -1.0°C
  • Kalorie 1989kcal

50 -tka po pracy.

Czwartek, 10 listopada 2016 · dodano: 10.11.2016 | Komentarze 0

Rano w pracy a po pracy od razu na rower trzeba było wykorzystać słoneczną pogodę chodź nie na całej trasie bo gdy wjechałem w las to słoneczka nie widziałem bo było już zbyt nisko.Wyjeżdżając termometr pokazywał dwa stopnie na plusie ale gdy już byłem za miastem od razu rzucał się wszechobecny szron.Tym razem do Poczernina pojechałem inna drogą czyli przez Klępino i Małkocin do "Chociwelki" na której za długo nie byłem żeby skierować się dziurawą drogą do Poczernina.
Poczernin (niem.Pützerlin)  Kościół parafialny p.w. Michała Archanioła z XV w
Poczernin (niem.Pützerlin) Kościół parafialny p.w. Michała Archanioła z XV w © strus
Kolejny odcinek to szosą do Sowna i w Podlesiu zanurzam się w oszroniony las kierując się do krzyżówki Wielgowo - Reptowo - Wielichówko i wybieram ten ostatni co nie było dobre ponieważ droga to po prostu tarka a na dodatek zamarznięta.Przy drożne kanie niestety leżały na trawie uszkodzone przez mróz.
Mini grzybek w meszku i szronku
Mini grzybek w meszku i szronku © strus

Droga Cisewo - Wielichówko
Droga Cisewo - Wielichówko © strus
Droga  Wielichówko - Cisewo jest po mały przygotowywana do remontu mają w końcu położyć asfalt na całym tym odcinku.W okolicy Cisewia robię jeszcze małą rundkę  po lesie ale trafił mi się odcinek około 40 m gdzie musiałem prowadzić rower bo droga była nie przejezdna.Kolejny raz musiałem odstać na szlabanie przed Reptowem a następnie kierunek DDR-ka w Kobylance i powrót do domu.
Stargard,Klępino,Małkocin,Poczernin,Sowno,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.