• Kalorie 2088kcal

Jezierzyce

Wtorek, 8 listopada 2016 · dodano: 08.11.2016 | Komentarze 2

Uwielbiam takie niespodzianki gdy gotowy i zwarty do jazdy przychodzę po sprzęt a tam oba rowery stoją na kapciach ,o jednym wiedziałem ale tego drugiego zostawiałem gotowego do jazdy czyli Speedera. Przyczyną podwójnego kapcia w Lipniku był szklany trójkącik który był cały wewnątrz opony.

"Niszczyciel" dętek © strus
Zrobiłem tylko jeden rower i wyruszyłem ale słońce które rano pięknie świeciło schowało się za chmurami a stopni też było mało a mianowicie cztery.Szybki dojazd do Lipnika i wydłużenie dojazdu do Zieleniewa po odbiciu na Golczewo i przez okolice strefy przemysłowej docieram do Skalina i znowu dłuższą drogą do Kunowa przez Wierzchląd i melduję się ponownie na DDR-ce do Motańca .
Przejeżdżam przez promenadę nad J.Miedwie i przez leśny odcinek jadę do Jęczydołu żeby skierować się przez Rekowo do Jezierzyc.
Promenada w Morzyczynie
Promenada w Morzyczynie © strus
Niedobre grzybki
Niedobre grzybki © strus

Droga do Jęczydołu
Droga do Jęczydołu © strus
Droga od Rekowa do Jezierzyc w różnym stanie od bardzo dobrej do odcinkami zalanej na całej szerokości wodą i dość spore ilości czarnej błotnistej mazi na dwóch odcinkach gdzie wcześniej była wycinka drzew a przed stawami zaczął padać deszcz na szczęście trwało to może pięć minut.W Jezierzycach od razu odbijam na leśną drogę prowadzącą do DDR-ki w Motańcu.
Droga Rekowo - Jezierzyce
Droga Rekowo - Jezierzyce © strus
Droga Jezierzyce - Motaniec
Droga Jezierzyce - Motaniec © strus
I tak dojazdem pożarowym 48 przybyłem do stacji paliw i wjeżdżam na ścieżkę rowerową do Stargardu i wracam do domu,zauważyłem że moja kurtka chyba straciła swoje właściwości albo ja stałem się wrażliwszy na chłód.
Stargard.Lipnik,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Rekowo,Jezierzyce,Motaniec,Kobylanka,