W końcu bez opadów.

Niedziela, 6 listopada 2016 · dodano: 06.11.2016 | Komentarze 2

W końcu bez opadów chodź woda na szosie była i to miejscami w dużych ilościach po wczorajszych opadach.Viper stoi na kapciu chodź wczoraj kupiłem dwie nowe dętki ale nie było czasu na zmianę więc wyruszyłem Speederem który ma ograniczenie możliwości co do wyboru dróg w dobrym stanie najprościej udać się DDR-kami do Kobylanki ale ja wybrałem się przez Witkowo Drugie i Kluczewo do Strefy przemysłowej w której spotkałem biegającego kolegę ,chwilę porozmawialiśmy i ruszyłem w dalszą drogę do Wierzchlądu i przez Kunowem skierowałem się ponownie do strefy przemysłowej bo przez Kunowo nie miałem ochoty się męczyć Speederem.
Strefa przemysłowa w Kluczewie
Strefa przemysłowa w Kluczewie © strus
Dwór w Golczewie – [niem. Goltzow] (gmina Stargard)
Dwór w Golczewie – [niem. Goltzow] (gmina Stargard) © strus
Przez Golczewo i Giżynek wracam do Stargardu żeby dojechać do DDR-ki prowadzącej do gminy Kobylanka ale tym razem w Lipniku odbijam na Żarowo przez Grzędzice z przystankiem przy zwierzętach.
Zwierzaki przed Grzędzicami
Zwierzaki przed Grzędzicami © strus

Jadąc DDR-ką z Żarowa do Stargardu na ścieżce spory ruch mimo nie najlepszej pogody ale najważniejsze bynajmniej dla mnie nie padało.
Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Skalin,Golczewo,Giżynek,Stargard,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,