Źle ubrany.

Poniedziałek, 24 października 2016 · dodano: 24.10.2016 | Komentarze 5

Dzisiejsza pogoda była taka sama jak w piątek więc tak samo się ubrałem i wyruszyłem w drogę do Warchlinka przez Klępino i Małkocin zajeżdżając w okolice dworku.
Małkocin (niem.Mulkenthin) Zabytkowy dwór z pocz. XIX w
Małkocin (niem.Mulkenthin) Zabytkowy dwór z pocz. XIX w © strus
Z Warchlinka prawie do Sowna to tylko drogi leśne a grunty rozpocząłem od jazdy polna drogą gdzie miałem odbić w lewo do "Chociwelki" ale była ona w okropnym stanie a mianowicie można powiedzieć że to błoto i woda więc jadę prosto dojazdem pożarowym 27 i po drodze zaliczam kilka fotek do bloga
Polna
Polna "autostrada" z Warchlinka © strus
Młoda kania
Czernidłak kołpakowaty © strus
Mini grzybek w meszku
Mini grzybek w meszku © strus
Jadąc z Sowna do Poczernina między drzewami było wszystko OK a dalej wiatr dawał mi popalić nie siłą tylko chłodem a jadąc w bluzie mocno to odczuwałem i postanowiłem nie dokręcać do 50-tki tylko prawie najkrótszą droga wracać żeby mnie nie przewiało za bardzo.
Kolory jesieni - okolice Poczernina
Kolory jesieni - okolice Poczernina © strus

Stargard.Mokrzyca,Klępino,Małkocin,Warchlinko,Sowno,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Stargard.