Mglisto i wilgotno.

Niedziela, 23 października 2016 · dodano: 23.10.2016 | Komentarze 2

W mieście suche ulice ale nie długo bo gdy przejechałem nad S10 droga zrobiła się mokra a nad mną dużo mgły i wilgoci i tak przez całą drogę dzisiejszego dnia.Przez Witkowo dojechałem do Kluczewa gdzie chwilę po oglądałem mecz juniorów a następnie dotarłem na poradzieckie lotnisko w Kluczewie po którym zrobiłem rundę wyjeżdżając w Dębicy skierowałem się do Koszewa.
Gdzieś na terenie  lotniska
Gdzieś na terenie lotniska © strus
Koszewo (niem.Gross Küssow)  Pałac z 2 pol. XIX w., 1911-1916 r. wraz z zespołem folwarcznym
Koszewo (niem.Gross Küssow) Pałac z 2 pol. XIX w., 1911-1916 r. wraz z zespołem folwarcznym © strus
Z Koszewa jadę do DDR-ki w Zieleniewie i zajeżdżam na promenadę nad J.Miedwie gdzie spory ruch spacerowiczów mimo niesprzyjającej aury.Dalsza droga to runda po gminie Kobylanka.
Szrość na J.Miedwie
Szarość na J.Miedwie © strus
Jesień na DDR-ce do Kobylanki
Jesień na DDR-ce do Kobylanki © strus
Żeby zaliczyć trochę lasu z Reptowa kieruje się do Cisewa gdzie na trawie przy szosie rosło sobie kilka kań więc się zatrzymuję na krótka sesję a następnie droga leśna jadę do Miedwiecka gdzie spotyka nie znanego mi grzyba ale namierzyłem jego nazwę w internecie ,chodź to trujak to ja takiego znalazłem pierwszy raz w życiu a ponoć można go używać w lecznictwie[leczenie] - sromotnik bezwstydny.
Kanie w Cisewie
Kanie w Cisewie © strus

Sromotnik bezwstydny - Phallus impudicus
Sromotnik bezwstydny - Phallus impudicus © strus

Kolory jesieni - okolice Cisewa
Kolory jesieni - okolice Cisewa © strus
Mimo niesprzyjającej pogody ale najważniejsze bez opadów na drogach spotkałem zaledwie osiem rowerów a gdyby słońce świeciło pewnie było by o wiele więcej ,czekam na prawdziwą polska złotą jesień której w październiku jeszcze nie było.
Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Burzykowo,Dębica,Koszewo,Koszewko,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,