Prawie 50-tka po pracy

Piątek, 14 października 2016 · dodano: 14.10.2016 | Komentarze 2

Dzisiejsza wyprawa po pracy miała się zakończyć jak zawsze po 50 km ale gdy jechałem z Cisewa do Reptowa nagle poczułem głód a na dodatek gdy jechałem DDR-ką z Zieleniewa do Stargardu trafiłem na bardzo mocny czołowy wiatr o sile h..  wie ile że postanowiłem skrócić przejazd i jechać prosto do domu.Dzisiejszego dnia zaliczyłem trochę terenu co nie było dobrym wyborem ale chciałem zajrzeć do lasu żeby rozejrzeć się za grzybami  ale niestety przy drodze były same trujące.
Leśna droga w okolicy Sowna
Leśna droga w okolicy Sowna © strus
Żuczek leśny
Żuczek leśny © strus
Viper w tle
Viper w tle © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard
M A P A :
Kategoria PO PRACY, REKREACJA

| 17:46 sobota, 15 października 2016 | linkuj No ja dziś miałem iść na rower ale ten wiatr mnie odstraszył :)
| 17:55 piątek, 14 października 2016 | linkuj Ja dziś również myślałem o małym wypadzie po pracy, ponieważ wreszcie wyszło słońce, ale gdy wracałem rowerem to przez 6km tak mi to wiatrzysko dało popalić, że o żadnej wyjeździe nie było mowy.