Środa, 12 października 2016 · dodano: 12.10.2016 | Komentarze 4

I przyszła pora na cieplejsze ciuchy do jadzy rowerem ,dziś z ostatniego wyjazdu z ubioru miałem tylko bieliznę a bluzę zastąpiła kurtka oraz założyłem trochę cieplejsze spodnie wraz z kominiarka i pełnymi rękawicami i tak wyruszyłem na w miarę szybka rundę żeby zaliczyć po pracy 50 km.Jak mam mało czasu to najbardziej mi pasuje wielokrotnie pokonywana pętelko po gminie Kobylanka i taka zaliczyłem dodając robiąc kilka fotek .Ciekawi mnie ten drugi grzybek którego pierwszy raz widziałem, kto zna nazwę?
Jesień w Zieleniewie
Jesień w Zieleniewie © strus
Grzybki jednokrotnego użytku
Grzybki jednokrotnego użytku © strus

Gdy wróciłem i szykowałem się do kąpieli za oknem zaczął siąpić deszcz więc wróciłem w porę przed nim.
Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Bielkowo,
Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P A :
Kategoria PO PRACY, REKREACJA

| 17:48 sobota, 15 października 2016 | linkuj No ja już zacząłem w necie szukać zimowych rękawiczek :)
dornfeld
| 21:16 czwartek, 13 października 2016 | linkuj Nie jestem pewien, ale myślę, że to także muchomor czerwony, tylko, że we wczesnym etapie rozwoju.
| 07:07 czwartek, 13 października 2016 | linkuj "Grzybki jednokrotnego użytku"...dobre :)))
| 06:21 czwartek, 13 października 2016 | linkuj Ten drugi grzybek, w przeciwieństwie do poprzedniego, jest zupełnie mi nieznany.