• Kalorie 1925kcal

Niedziela, 9 października 2016 · dodano: 09.10.2016 | Komentarze 4

Gdy wróciłem po pracy niepotrzebnie zjadłem obiad przed wyjazdem co dało się w czasie jazdy odczuć a najbardziej kiszoną kapustę,dziś do Strachocina pojechałem pierwszy raz inna trasą a następnie przez Kolonie Ulikowo i Sułkowo docieram do Tychowa.
Ciemne chmury nad Strachocinem
Ciemne chmury nad Strachocinem © strus
Dynia w Strachocinie
Dynia w Strachocinie © strus
W Tychowie zrobiłem wielki błąd udając się drogą z płyt jumbo do Witkowa ,gdy ostatnim razem jechałem było wszystko OK a dziś chyba po opadach i wiatrach w otworach płyt nie było piachu tylko dziury i się ciężko jechało po prostu trzepak co mi jest nie wskazane.
Dalsza droga to dojazd do strefy przemysłowej przez Oś.Lotnisko i zaliczenie kolejnego nowego odcinka ścieżki rowerowej.
Przy pałacyku dawnego właściciela młynu w Kluczewie
Przy pałacyku dawnego właściciela młynu w Kluczewie © strus
Nowy odcinek DDR-ki w Kluczewie przy cmentarzu
Nowy odcinek DDR-ki w Kluczewie przy cmentarzu © strus
Po zaliczeniu strefy przemysłowej kieruje się okolicznymi DDR-kami w stronę Giżynka żeby po pokonaniu wiaduktu nad S10 odbijam na drogę gruntową w kierunku Lipnika i kieruje się przez Grzędzice do DDR-ki w Żarowie i po kółeczku mały jeszcze po mieście jestem w domu.
Kolory jesieni na DDR-ce z Żarowa
Kolory jesieni na DDR-ce z Żarowa © strus
Udało mi się przejechać 50 km bez zaliczenia deszczu tylko trochę wiatr przeszkadzał ale za to zapowiedzi na kolejne dni są bardzo złe czyli deszcz,deszcz.Chyba do środy nic mi się nie uda wykręcić po pracy.
Stargard,Strachocin,Ulikowo Kolonia,Sułkowo,Tychowo,Witkowo Pierwsze,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Lipnik,Grzedzice,