• Kalorie 2057kcal

Przed deszczem

Piątek, 7 października 2016 · dodano: 07.10.2016 | Komentarze 3

Po odpoczynku nad morzem i czterech dniach w pracy na drugą zmianę w końcu czas na rower ale zanim dzisiejszy opis wstawię trzy fotki z wypoczynku.
Świnoujście - piaskowa rzeźba
Świnoujście - piaskowa rzeźba © strus
Heringsdorf UBB
Heringsdorf UBB © strus
Heringsdorf - Molo
Heringsdorf - Molo © strus
A dziś moja wyprawa zanim się rozpoczęła to miałem trochę pracy ,gdy zawitałem po sprzęt okazało się że Speeder stoi na kapciu więc zabieram się za Viper-ra  okazuje się że oczyszczenie okładzin hamulcowych nie zniwelowało pisku więc kieruje się najpierw do sklepu na Wielkopolską a następnie w miarę szybko wymieniam jej i dopiero kieruje się do DDR-ki na Moniuszki.Przy rondzie jakiś starszy pan z blachosmrodu dostaje od władzy mandat za potrącenie rowerzysty na śluzie przy rondzie a ja śmigam dalej bo i bez mnie było sporo gapiów.Dziś jadę w odwrotną stronę najpierw przejeżdżam promenadą nad Miedwiem później kilometrowym odcinkiem drogi gruntowej jadę w kierunku Jęczydołu a następnie przez Bielkowo i DDR-ką z Kobylanki docieram do stacji paliw przy DK 10.Na chwile zanurzam się w las przejeżdżając pod DK 10 i tym razem nie w lewo lecz po raz pierwszy w prawo i jadę do Niedźwiedzia.
Grzybek w okolicy DK 10
Grzybek w okolicy DK 10 © strus
W Reptowie gdy spojrzałem w niebo wszędzie w okół były widoczne deszczowe chmury więc rezygnuje jazdę przez las od Cisewa do Miedwiecka i wracam na DDR-kę w Kobylance i jadę do Lipnika gdzie odbijam na Grzędzice.Ledwie kilkanaście metrów przejechałem a jadący biker z Grzedzic krzyczy do mnie wracaj bo tam leje,długo się nie zastanawiałem i już byłem z powrotem w Lipniku.Miałem przejechane ledwie 37 km więc uciekam przed deszczem w stronę Golczewa wzdłuż S10
Żółte pola w okolicy Lipnika
Żółte pola w okolicy Lipnika © strus
Jeszcze nie zjechałem z szosy w Lipniku a dopadł mnie deszcz ale na szczęście kropił jakiś kilometr przed powrotem na asfalt a mimo ostatnich opadów droga gruntowa do Golczewa była w bardzo dobrym stanie.Żeby wydłużyć drogę do Giżynka jadę starą drogą aż do dworku.
Kolory jesieni przy S 10
Kolory jesieni przy S 10 © strus
Musiałem zjechać na bok gdy na wąskim odcinku starej drogi pojawił się olbrzymi ciągnik z siewnikiem gdy wjechał już na szerszą szosę ja dopiero mogłem ruszyć.
Cągnik z siewnikiem
Ciągnik z siewnikiem © strus
Giżynek (niem. Giesenfelde) Dworek z 2 poł. XIX w
Giżynek (niem. Giesenfelde) Dworek z 2 poł. XIX w © strus

A że opadów nie było w Stargardzie to pokręciłem się robiąc spore kółeczko po mieście a że małżonka ma popołudniową zmianę w końcu zaliczę dwa polskie filmy:Historia Roja (2016) i Na granicy (2016)

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,
Lipnik,Golczewo,Giżynek i po Stargardzie.