Poniedziałek, 17 października 2016 · dodano: 17.10.2016 | Komentarze 2

Weekend deszczowy i mimo wolnego od pracy bez roweru dziś jedyna możliwość zrobienia kółeczka po pracy bo od jutra mam trzy dni pracy na drugą zmianę.Dużo czasu nie miałem bo jeszcze z synem musiałem zaliczyć Dąbie dziś.I tak przez Witkowo i Kluczewo wjechałem do strefy przemysłowej a następnie kierunek do DDR-ki w Zieleniewie i mała rundka po gminie Kobylanka i powrót do domu.
Protest w Jęczydole
Protest w Jęczydole © strus
Szarość nad J.Miedwie
Szarość nad J.Miedwie © strus
Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Jęczydół,
M A P A:
Kategoria PO PRACY, REKREACJA

| 18:38 poniedziałek, 17 października 2016 | linkuj Zawsze obszerny opis wycieczki plus ciekawe zdjęcia. Darku mimo Twoich uwag Sports Tracker co pewien czas "kradnie" mi część wycieczki, wtedy na mapce pojawia prosta.W mojej wersji programu nie ikon na dole i górze ekranu, którymi zalecałeś mi posiłkować się, by uniknąć błędów. Dane liczbowe (średnia szybkość) też są niekiedy odległe od rzeczywistości.Dobrze, że mam klasyczny licznik rowerowy Sigma BC 8.12 - może znajdziesz jakieś rozwiązanie, by tych usterek uniknąć ? Pozdrawiam - Janusz