Żelewo.

Środa, 28 września 2016 · dodano: 28.09.2016 | Komentarze 3

Pochmurny wietrzny dzień i nie za bardzo wiedziałem jak się ubrać ,gdyby nie ten wiatr pojechał bym na krótko plus rękawki ale zdecydowałem się na długie spodnie i bluzę i pierwsze kilometry zrobiłem po mieście żeby ocenić odczuwalne ciepło.Po rundce skierowałem się do DDR-ki na Żarowo a następnie przez Grzędzice do DDR-ki w Lipniku ,wiem że to trasa wielokrotnie pokonywana ale jak dla mnie bardzo bezpieczna a na dodatek na wąskich oponach w miarę wygodna.Do Kobylanki jadę przez promenadę nad J.Miedwie i kieruję się przez Bielkowo i Nieznań na Żelewo w którym w tym roku jeszcze chyba nie byłem.
Nad J.Miedwie
Nad J.Miedwie © strus

Powyższe fotki zrobione w Zieleniewie a kolejne dwie nad tym samym jeziorem tylko po zachodniej stronie w Żelewie.
Nad J.Miedwie w Żelewie
Nad J.Miedwie w Żelewie © strus

Czystość wody w Żelewie zdecydowanie na wielki plus w porównaniu do Zieleniewa i Morzyczyna ,jadąc przez wioskę w obie strony nie spotkałem nikogo dopiero gdy wspinałem się pod górkę jechał do Żelewa autobus.Po walce z silnym wiatrem od Nieznania wracam już tylko a wiatrem w plecy i kieruję się do DDR-ki w Kobylance.
Dynia w Kobylance
Dynia w Kobylance © strus
Pozostało pokonać DDR-kę  do okolic  Tesco i zrobić małą rundę po strefie przemysłowej ale dlatego że nie dawno ulica Nasienna doczekała się nowej nawierzchni ,jak na początku zrobiłem rundę po mieście tak i na koniec pokrążyłem po Stargardzie.
Kwiatek przy DDR-ce
Kwiatek przy DDR-ce © strus
Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Żelewo,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Morzyczyn,