Ostatni dzień lata.

Środa, 21 września 2016 · dodano: 21.09.2016 | Komentarze 6

Z powodu pracy na popołudniowe zmiany również w weekend nie było kiedy pojeździć za to dziś po śniadaniu i kawce wypitej z małżonką
zaraz po minięciu południa żeby nie przeszkadzać w szykowaniu się do pracy Iwonce cichaczem się ulotniłem i ruszyłem w ostatni dzień lata bez konkretnego celu.Jadąc standardowo do DDR-ki przy Tesco zauważyłem że ulica Nasienna doczekała się w końcu asfaltu i już bez problemowo można ją śmigać.Jako że to ostatni dzień lata a mam nadzieje że jeszcze pogoda będzie nam rowerzystom sprzyjać zajeżdżam na promenadę nad J.Miedwie.
Speeder nad J.Miedwie
Speeder nad J.Miedwie © strus
Gdy wróciłem do ścieżki rowerowej to postanowiłem żeby nie kręcić się po okolicach Kobylanki pojadę przynajmniej do węzła za Wielgowem A6 a że wiatry sprzyjały to wydłużyłem wycieczkę do plaży w Dąbiu gdzie po drodze mile zostałem zaskoczony nową nawierzchnia na Goleniowskiej  ale wcześniej musiałem odstać swoje na przejeździe kolejowym.
Impuls w Dąbiu
Impuls w Dąbiu © strus
Jezioro Dąbie
Jezioro Dąbie © strus

Po krótkim pobycie na terenach Jarka [Jarro] pora wracać tą sama drogą co przyjechałem bo nie miałem zamiaru tłuc się Speeder-em przez las ze Zdunowa do Niedźwiedzia tylko śmigam przez DK 10.W Kobylance spotykam kolegę z pracy Tomka który wracał z Jezierzyc i razem wracamy do Stargardu i roztajemy się przy Biedrze chodź po załatwieniu swoich spraw ponownie się spotykamy na Różanej do ronda jedziemy razem a później każdy prosto do domu.Średnia wyszła trochę za duża ale to przez sprzyjające wiatry bo starałem się bardzo jechać rekreacyjnie.
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Płonia ,Zdunowo,Wielgowo,Dąbie i z powrotem.
M A P A - Ostatni dzień lata
Kategoria REKREACJA

| 13:41 czwartek, 22 września 2016 | linkuj Faktycznie, patrząc na średnią forma powróciła...a może w ogóle jej nie straciłeś przez ostatnie twoje problemy z oczami.
| 18:54 środa, 21 września 2016 | linkuj Darek czy z wiatrem czy pod wiatr i tak masz problem by poniżej 25 km/h zejść :D
| 17:29 środa, 21 września 2016 | linkuj Jak widać z danych wycieczki i zdjęć jesteś w świetnej formie - znakomicie pożegnałeś lato.Imponująca średnia szybkość jazdy na długim dystansie Mam nadzieję, że jesień będzie jak chce powiedzenie "złota polska jesień".
| 15:45 środa, 21 września 2016 | linkuj Ale super. Ja już dziś w domu niestety. Zazdroszczę