Stare Czarnowo.

Piątek, 16 września 2016 · dodano: 16.09.2016 | Komentarze 6

Początkowo jazda non stop aż zatrzymałem się nad drogą DW 119 u bram Starego Czarnowa na mały wypoczynek i puszkę magnezu.
Przerwa nad DW 119
Przerwa nad DW 119 © strus
Ja sobie piłem a pod mną śmignęła grupa pięciu szosowców w kierunku Pyrzyc a może i dalej bo do Starego Czarnowa nie odbili.
DW 120 wracam do Bielkowa zatrzymując się w Kołbaczu przy bibliotece w której dawniej był Dom Opata.
KOŁBACZ (Kolbatz) Dom Opata z I poł. XIV w
KOŁBACZ (Kolbatz) Dom Opata z I poł. XIV w © strus

Z Bielkowa do DDR-ki w Morzyczynie jadę przez Jęczydół przed którym wchodzę do lasu a tam wystraszyłem małą sarnę a w lesie tylko suchy piach i wyschła trawa. Ze ścieżki w Lipniku odbijam w kierunku Żarowa żeby dokręcić do 60 km a jadąc już DDR-ką do domu musiałem położyć się na ekologicznej ławeczce bo kręgosłup znowu mi bardzo dokuczał.Dodam że ławeczka nie dawno postawiona a już przewody do ładowania telefonów uszkodzone - wyrwane wtyczki.
Ekologiczna ławeczka przy DDR-ce
Ekologiczna ławeczka przy DDR-ce © strus
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Dębina,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,
Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

MAPA - Stare Czarnowo
Kategoria REKREACJA

| 18:56 sobota, 17 września 2016 | linkuj strus - załóż sobie dodatkowo konto na stravie to będziesz wiedział dokąd szoszony zasuwały ;)

Z ławeczką widzę podobnie jak z punktem napraw rowerów na trasie z Wejherowa do Rewy - z całego oprzyrządowania po kilku tygodniach ostała się rękawiczka. Dawid ma rację, ręce opadają. No, ale coś za coś, w zamian można powiedzieć "przedmurze chrześcijaństwa" ;)))
| 06:59 sobota, 17 września 2016 | linkuj To oczywiste w takim kraju jak Polska. Tu nic się nie uchowa. Niszczenie, dewastowanie jest we krwi tego ludu. Co za naród...
| 06:32 sobota, 17 września 2016 | linkuj Ciekawy pomysł z ekologiczną ławeczką - wyrwane wtyczki do ładowania telefonów, to bardzo smutne. Sześćdziesiąt kilometrów w tempie blisko 23 km/h budzi mój szacunek. Pewno to już ostatnie piękne zdjęcia, bo słońca ma wkrótce zabraknąć.
| 13:22 piątek, 16 września 2016 | linkuj Fajny pomysł z tą "ławeczką".