• Kalorie 2008kcal

Prawie 50-tka po pracy.

Czwartek, 15 września 2016 · dodano: 15.09.2016 | Komentarze 3

Dzisiejsza  50-tka po pracy była początkowo normalna poza prędkością niższą po dotarciu do DW 20 jadę nią żeby odbić na Strachocin przez Ulikowo chodź początkowo miałem ochotę jechać nią do Marianowo ale dziś panował duży ruch dlatego odbiłem żeby wrócić do Stargardu.
Droga między Ulikowem a Strachocinem
Droga między Ulikowem a Strachocinem © strus
Wodospad w Strachocinie
Wodospad w Strachocinie © strus
Dalsza trasa to kierunek strefa przemysłowa w Kluczewie przez Witkowo Drugie i gdy prawie docieram do ronda w Golczewie nagle zaczął mi dokuczać bardzo kręgosłup że zrezygnowałem z jazdy do Skalina i postanowiłem jechać prosto do domu.
Rondo w Golczewie
Rondo w Golczewie © strus
Gdy dotarłem do Giżynka poczułem się lepiej i po zaliczeniu trzech osiedli dotarłem do DDR-ki na Szczecińskiej ale ledwo dojechałem do ronda przy tesco znowu ból że wysiedzieć nie mogę i wracam.
Stargard,Kiczarowo,Ulikowo,Ulikowo Kolonia,Strachocin,Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard.