Ponad normę.

Niedziela, 11 września 2016 · dodano: 11.09.2016 | Komentarze 3

W piątek miałem plan że  po pracy położę się na max godzinę i zrobię kółeczko ,nie nastawiłem budzika i obudziłem się po ponad 3h i była już prawie 19.00 no i nie było już czasu bo zaraz ciemno a sobotę poświęciłem całą małżonce więc dziś pojechałem nieco więcej kilometrów.Jakoś szybko dotarłem do Sowna i nie dawno pokonywany leśny odcinek do Reptowa zachęcił mnie .żeby pojechać do Wielgowa i niestety żałowałem.Około 500 m za krzyżówką na Reptowo na drodze dużo kamieni a dla mnie podskakiwanie niewskazane
to odcinek do postoju przy ławeczkach jechałem prawie cały na stojaka.
Miejsce odpoczynku
Miejsce odpoczynku © strus
Trujak
Trujak © strus
Na odcinku do Wielgowa wyprzedzam grupę maszerujących żołnierzy w pełnym rynsztunku ,współczułem im grubego ubioru bo mi w samej koszulce było mimo jazdy bardzo gorąco.Dalsza trasa to standard czyli 3 km przez las do Niedźwiedzia a dalej przez Reptowo do Kobylanki gdzie posadzona kolejną lipę.
Nowa lipa w Kobylance
Nowa lipa w Kobylance © strus
Dobry czas miałem więc do Morzyczyna jadę wydłużona drogą przez Bielkowo i Jeczydół żeby następnie DDR-ką mało zatłoczoną dotrzeć do Lipnika i odbić w stronę DDR-ki w Golczewie jadąc wzdłuż S 10.Ścieżką docieram do Stargardu i robię jeszcze rundę po mieście i pozostały mi wolny czas wykorzystuję do przygotowania Speeder-a do jazdy na następny raz żeby mnie lasy nie kusiły.
Nie mam pojęcia dlaczego sports-tracker nie narysował całej trasy chodź czas zakończenia zgadza się gdy dotarłem do domu.
Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Bielkowo,Jęczydół,Morzyczyn,
Zieleniewo,Lipnik,Golczewo,Giżynek,Stargad.
Kategoria REKREACJA

| 14:17 poniedziałek, 12 września 2016 | linkuj "Nie mam pojęcia dlaczego sports-tracker nie narysował całej trasy"...zaszkodził mu prawdopodobnie upał jaki ostatnio panuje (mi tak się ostatnio zwiesiła STRAVA).
| 07:47 poniedziałek, 12 września 2016 | linkuj Brawo Darku, tradycyjnie ładnie pojechałeś.
| 20:45 niedziela, 11 września 2016 | linkuj Gratuluję formy - mam na myśli nie tylko dystans ale średnią prędkość. Twój rower bez dodatkowych obciążeń (sakwy) prezentuje się wyśmienicie dzięki czemu z pewnością jazda jest bardziej swobodna i szybsza. Wożę ze sobą narzędzia, no i często robię zakupy. Sports tracker niekiedy także nieco zuboża moje wycieczki. Podoba mi się sentencja z ostatniego zdjęcia.