Light na Speeder-że

Poniedziałek, 12 września 2016 · dodano: 12.09.2016 | Komentarze 3

Ostatni raz jeździłem Speeder-em 16 czerwca ,wczoraj go przygotowałem a dziś po pracy wyruszyłem na 50-tkę w kierunku Przemocza
przez boczne wioski z bardzo dziurawym odcinkiem od Poczernina do głównej drogi prowadzącej do Sowna a dla wąskich opon to masakra.
Minionek w Lubowie
Minionek w Lubowie © strus
Po minięciu "Chociwelki" lada moment dotarłem do Przemocza i przed krzyżówka na Darż zawracam i kieruję się główną szosą do Żarowa a w Sownie spotykam cztery kanie.
Kanie w Sownie w środku wsi
Kanie w Sownie w środku wsi © strus

Ze Smogolic do Żarowa spokojne pokonuję pierwszy stromy długi podjazd bardzo delikatnie jak i ostatni przed Żarowem i w nim odbijam
na Lipnik przez Grzedzice żeby DDR-ka dotrzeć do Stargardu.Dzisiejsza jazda Speederem to czysty relaks ,rower jechał po prostu sam bez wkładanego przez mnie wysiłku i drogi gruntowe nie kusiły.
Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Przemocze,Sowno,Smogolice,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Stargard.