Okolice J.Miedwie

Czwartek, 8 września 2016 · dodano: 08.09.2016 | Komentarze 4

Dawno nie jechałem starą drogą z Giżynka do Golczewa więc nią dziś pojechałem i nie było źle, dziur nie widziałem i cała szosa moja.
Stara droga z Giżynka do Golczewa
Stara droga z Giżynka do Golczewa © strus
Do pierwszego miejsca nad Jeziorem Miedwie jadę ze Skalina do Wierzchlądu przez Kunowo a następne miejsce do plażowania tuż za Wierzchlądem i trzecie miejsce to Koszewko ,miała być również plaż w Koszewie na której jeszcze nigdy nie byłem ale zagadał mnie spotkany kolega że się zagapiłem i wylądowałem w Wierzbnie.
Widok na jezioro w Wierzchlądzie
Widok na jezioro w Wierzchlądzie © strus
Widok na jezioro za Wierzchlądem
Widok na jezioro za Wierzchlądem © strus
Widok na jezioro w Koszewku
Widok na jezioro w Koszewku © strus
Żółte pola w okolicy Wierzbna
Żółte pola w okolicy Wierzbna © strus
Po kilku wizytach i braku odpowiednich napojów w sklepie kieruję się do stacji paliw w Obrycie gdzie robię drobne zakupy i kieruję się pod dom teściowej kolegi gdzie po trawie spacerował PAW.
Dawna stacja PKP w Obrycie
Dawna stacja PKP w Obrycie © strus
Paw w Obrycie
Paw w Obrycie © strus
Do Warnic jadę wydłużoną drogą przez Reńsko a dalej przed cmentarzem zauważyłem oznaczoną drogę rowerową [niebieski szlak] i po 500 m droga koszmar,nie przejezdna więc żeby nie wracać jadę polem żeby dotrzeć do drogi polnej którą docieram do Strzyżna.

I ostatnie kilometry do żużlówką ze Strzyżna do Witkowa Pierwszego a dalej szybko do domu.
Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Kunowo,Wierzchląd,Koszewko,Koszewo,Wierzbno,Obryta,Reńsko,Warnice,Strzyżno,Witkowo Pierwsze,Witkowo Drugie,Stargard,