• Kalorie 1986kcal

Puszcza Goleniowska.

Wtorek, 30 sierpnia 2016 · dodano: 30.08.2016 | Komentarze 3

Dzisiejsze pierwsze kilometry były trudne do jazdy ze względu na mocny czołowy wiatr i obawę  o za prószenie chorego oka więc do Poczernina jechałem z zamkniętym prawym okiem.W Rogowie zatrzymuje się przy denkmal -u  na którym napisy są już prawie nieczytelne dla porównania wstawiam starszą nie swoją fotkę.
ROGOWO (niem.Roggow) Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej © strus

Po wyjeździe z Poczernina nagle zrobiłem się głodny i skorzystałem z przydrożnej jabłonki przed kapliczką dalej skierowałem się do
DW 142 którą jadę do  rowerostrady na Bącznika żeby tylko spojrzeć w jakim jest stanie a jadąca nim pani powiedziała żebym zawracał bo do końca nie dojadę bo trwa remont drogi ,chyba robią drugą cześć.
Rowerostrada w kierunku Bącznika
Rowerostrada w kierunku Bącznika © strus
Rozejrzałem się przy ławkach w lesie i skierowałem się do Sowna żeby następnie skierować się do Reptowa w którym stałem dość długo na przejeździe kolejowym bo musiałem przepuścić :) cztery składy.
Wrzosy na drodze do Reptowa
Wrzosy na drodze do Reptowa © strus
Dalsza droga to standard czyli dojazd do DDR-ki w Kobylance wydłużoną drogą a następnie kierunek na Stargard.
Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,
Lipnik,Stargard.
Kategoria REKREACJA

| 13:33 środa, 31 sierpnia 2016 | linkuj Zawsze co roku kręcę w kierunku Goleniowa i wracam przez Bolechowo, ale w tym roku jakoś nie było mi po drodze w tamtym kierunku (a obiecywałem sobie, że po Twoich wpisach przekręcę przez "rowerostradę" w Bączniku, ale jak piszesz jeszcze nie jest skończona, to może w przyszłym roku).
| 08:06 środa, 31 sierpnia 2016 | linkuj Oj Darek, lekarza nie sluchasz, miałeś się nie telepać po wybojach ... Ładuj się na Speedera i na asfalt ! Jak zwykle ładne fotki.
| 20:19 wtorek, 30 sierpnia 2016 | linkuj Jeszcze za szybko Darek ;)