WIERZBNO - J.Miedwie

Środa, 31 sierpnia 2016 · dodano: 31.08.2016 | Komentarze 5

To już ostatnia wycieczka w tym miesiącu od jutra wracam do pracy i zastanawiam się czy po pracy gdy będę miał pierwszą zmianę 50 km kółeczko to nie za dużo? Może będę więcej wiedział po piątkowej konsultacji z lekarzem na Pomorzanach.Na początku ruszyłem w kierunku Oś.Lotnisko przez Giżynek i strefę przemysłową w Kluczewie następnie po około 5 km jazdy po obszarze po radzieckiego lotniska docieram do Dębicy i po wzrokowym zbadaniu stanu ulubionej żużlówki pojechałem nią do Wierzbna żeby zawitać nad J.Miedwie. Przy molo małe zmiany których wcześniej nie widziałem.
Ulubiona żużlówka do Wierzbna
Ulubiona żużlówka do Wierzbna © strus
Plaża w Wierzbnie nad J.Miedwie
Plaża w Wierzbnie nad J.Miedwie © strus

Po krótkiej przerwie kieruję się początkowo szlakiem maratonu MTB i kieruję się przez Czernice i dwa Przylepy żeby po 1200 m jazdy żużlówką docieram do wioski Kłęby .
Żużlówka do wioski Kłęby
Żużlówka do wioski Kłęby © strus
Po kolejnych 3 km przez Wójcin docieram do Barnimia w którym już raz po przerwie byłem i tym szlakiem przez Kurcewo i dwa Witkowa
docieram do Stargardu oczywiście z Kurcewa do Witkowa Pierwszego jadę żużlówką.
Kurcewo (niem. Krüssow) szczątkowy mur okalający plac przykościelny
Kurcewo (niem. Krüssow) szczątkowy mur okalający plac przykościelny © strus
Stargard,Giżynek,Golczewo,Kluczewo,Warnice,Debica,Wierzbno,Grędziec,Czernice,Stary Przylep,Nowy Przylep,Kłeby,Wójcin,Barnim,
Kurcewo,Witkowo Pierwsze,Witkowo Drugie,Stargard.
M A P K A.

Kategoria REKREACJA

dornfeld
| 17:16 poniedziałek, 5 września 2016 | linkuj Trzymam za Ciebie kciuki !
| 23:47 niedziela, 4 września 2016 | linkuj Darek widzę że troszkę zmądrzałeś i dziś średnią miałeś już w miarę odpowiednią jak na stan zdrowia ;)
Mlynarz
| 13:03 sobota, 3 września 2016 | linkuj Halo BIKEstats.pl! :D

Pokażcie, że potraficie pomóc! :-)

O, jak dawno mnie tu nie było. Ale jak miło wrócić na strony serwisu, który tak uwielbiam! :-)

Dziś piszę trochę jako żebrak (ale ekskluzywny, bo żebrzę w szczytnym celu), no i występuję w roli spamera (by dotrzeć do maks. liczby osób na BS).

Proszę Cię o wsparcie pewnej rowerowej akcji!
Szczegóły na:
100 km rowerem dla serca Ignasia

W ramach zbiórki pieniążków na operację serduszka jeszcze nienarodzonego Ignasia przejeżdżam w niedzielę 4. września traskę ponad 100 km. Udział w tym wydarzeniu zadeklarowali jeszcze JPbike oraz Mors!

Jak możesz pomóc?
1. Proszę odwiedź stronę z wydarzeniem
2. Wesprzyj zbiórkę jakąkolwiek kwotą - każda złotówka ma znaczenie!
3. Podaj temat dalej
4. Zachęć swoich znajomych do wsparcia Ignasia

Zbiórka będzie prowadzona do 11. września (być może nieco zostanie przedłużona).

Już teraz pięknie Ci dziękuję!

Warto jest pomagać!

Do zobaczenia na trasie! :-)