Po bardzo bliskiej okolicy.

Niedziela, 28 sierpnia 2016 · dodano: 28.08.2016 | Komentarze 9

Kolejna krótka rekreacyjna przejażdżka po bardzo bliskich terenach w okół Stargardu zacząłem od dojazdu do DDR-ki przy DK 20 i po krótkim pobycie na szosie odbijam na gruntowa drogę którą docieram do stacji kolejowej w Ulikowie.
Gruntowa droga do Ulikowa
Gruntowa droga do Ulikowa © strus
Kolejny odcinek do pokonania do dojazd do Strachocina przez Kolonię Ulikowa z krótkimi postojami  nad rzeką Krępiel.
Rzeka Krępiel w okolicy Ulikowo Kolonia
Rzeka Krępiel w okolicy Ulikowo Kolonia © strus
Mała Elektrownia Wodna w Strachocinie
Mała Elektrownia Wodna w Strachocinie © strus
Kolejną gruntową drogą wracam do Stargardu i kieruję się do Kluczewa przez Witkowo Drugie gdzie na Oś.Lotnisko dokupuję zimny isotonik i kieruję się w stronę byłej płyty lotniska po radzieckiego.
Po żniwach
Po żniwach © strus
Poradziecki hangar w Kluczewie
Poradziecki hangar w Kluczewie © strus
Jadąc płytą lotniska dziś wjechałem w ślepy zaułek chodź na mapie byłem na drodze droga to służyła do składowania zielonki na paszę i nagle brak wyjazdu.
Koniec drogi - jestem w kiszonce
Koniec drogi - jestem w kiszonce © strus
Nie chciało mi się wracać prawie kilometr więc boczny wał postanowiłem pokonać pieszo czego później żałowałem bo zapadłem się ponad kostki i gdy byłem na drodze to mokrymi chusteczkami się wycierałem.Po wizycie w strefie przemysłowej kieruje się do Golczewa i po przekroczeniu S10 odbijam na koleją gruntową drogę prowadzącą do Lipnika i Kunowa i wybieram Kunowo a następnie kieruje się do
DDR-ki w Zieleniewie. Po drodze spotykam rudzielca który bardzo zbliżył się do mnie.
Wiewióreczka
Wiewióreczka © strus
Gdy już dojechałem do ścieżki rowerowej w Zieleniewie to już bardzo często się mijałem z innymi rowerzystami nie tylko z tymi niedzielnymi.Po trzech dniach jazdy rekreacyjnej zauważyłem że gdy jadę wolno to się szybciej męczę i od trzymanie głowy w wyższej pozycji boli mnie kark.
Stargard,Ulikowo,Ulikowo Kolonia,Strachocin,Mroczeń,Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Kunowo,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

MAPA TRASY
Kategoria REKREACJA

| 08:47 wtorek, 30 sierpnia 2016 | linkuj Panowie na prawdę się bardzo staram jechać rekreacyjnie.
| 06:13 wtorek, 30 sierpnia 2016 | linkuj Dodam też, że znowu uraczyłeś mnie serią pięknych zdjęć.
| 10:37 poniedziałek, 29 sierpnia 2016 | linkuj Darek, uważaj na siebie. Pomyśl o zmianie roweru na jakiś turystyczny z kierownica wymuszająca wyprostowana pozycję.
Jarro
| 08:15 poniedziałek, 29 sierpnia 2016 | linkuj 50 wróciły :) Średnia jak na rekreacje zabójcza.
| 21:41 niedziela, 28 sierpnia 2016 | linkuj Darek jak na rekreacyjny przejazd to Twoja średnia jak dla mnie jest za wysoka :D
| 20:15 niedziela, 28 sierpnia 2016 | linkuj MLJ dobrze skomentował Twoją wycieczkę - czy to rekreacja ?