• VAVG 11:41km/h

Ulikowo PKP

Niedziela, 24 lipca 2016 · dodano: 24.07.2016 | Komentarze 3

MAPA - Ulikowo PKP

Po wczorajszym nieudokumentowanym spacerze po Szczecinie dziś na początku ruszyliśmy do przystanku autobusowego żeby kawałek podjechać do ulicy Gdyńskiej żeby wkroczyć na brukową ulicę Klonową która się później zmienia w gruntową i dotrzeć do Ulikowa PKP.
Droga do Ulikowa
Droga do Ulikowa © strus

Drogę pokonywaliśmy po raz pierwszy ale myślę że Wojtek - Trendix nie raz nią jechał a także dornfeld,po nieco trzech kilometrach dochodzimy do przejazdu kolejowego i niestety trzeba było trochę przed nim poczekać żeby przedostać się na druga stronę.
Ulikowo PKP
Ulikowo PKP © strus

Dobrze że od razu poszliśmy lewą drogą w kierunku Strachocina bo gdybyśmy zaszli pod perony trzeba było by się wracać bo zielsko blokowało przeprawę z peronu do drogi z płyt jumbo.
Droga z Ulikowa do Strachocina wzdłuż torów
Droga z Ulikowa do Strachocina wzdłuż torów © strus
Mini mrowiska na drodze do Strachocina
Mini mrowiska na drodze do Strachocina © strus
Gdy docieramy do pierwszych budynków w Strachocinie odbijam do przejazdu kolejowego i wchodzimy na drogę którą w piątek wracaliśmy ze spaceru a żeby się nie powtarzać to po około 500 m przez drogę w kukurydzy kierujemy się do ulicy Grunwaldzkiej.
Przejazd kolejowy
Przejazd kolejowy © strus
Śliweczki dla odmiany
Śliweczki dla odmiany © strus
Droga do ulicy Grunwaldzkiej
Droga do ulicy Grunwaldzkiej © strus
W końcu szosa po prawie 9 kilometrach po brukach,płytach i piachach aż lżej się szło szosą.Odbijamy do Parku Panorama gdzie mokrymi chusteczkami wstępnie czyścimy obuwie żeby w mieście w miarę wyglądać i kierujemy się do domu.