• VAVG 11:32km/h

Lipnik przez Giżynek

Środa, 27 lipca 2016 · dodano: 27.07.2016 | Komentarze 5

MAPA - Lipnik przez Giżynek
Wczoraj długi spacer musieliśmy sobie odpuścić bo co mi dawał się mocno we znaki kręgosłup jak się później okazało dzisiejszy marsz też powinienem sobie darować ale wyruszyliśmy w stronę DDR-ki w Giżynku przez kilka Stargardzkich osiedli.
DDR-ka z Giżynka do Golczewa
DDR-ka z Giżynka do Golczewa © strus
Ścieżką rowerową kierujemy się w stronę Golczewa ale gdy dochodzimy do przeprawy nad S 10 skręcamy w prawo na gruntową drogę która biegnie prawie wzdłuż eski i kierujemy się ku drogiej przeprawie nad S 10 którą można dotrzeć do Kunowa
Przeprawa nad S 10
Przeprawa nad S 10 © strus

Tą gruntową drogą rowerem jechałem tylko raz, było to prawie trzy lata temu i miałem złe wspomnienia z tej drogi przez wodę i błoto.
Po 1480 metrach wkraczamy na asfalcik biegnący bardzo blisko szosy i docieramy do wiaduktu ale my znowu wchodzimy na ciężki odcinek gruntówki do Lipnika z dużą ilością luźnego piachu która miała 800m.
Przeprawa nad S 10 do Kunowa
Przeprawa nad S 10 do Kunowa © strus
Welcome to Lipnik
Welcome to Lipnik © strus
W połowie pierwszego gruntowego odcinka do Lipnika mój kręgosłup znowu zaczął mi dokuczać że Iwonka zaproponowała gdy dotarliśmy do DDR -ki w Lipniku żeby podjechać kawałek autobusem ale ja odmówiłem za co w domu odpokutowałem.Ścieżką rowerową
docieramy do Stargardu,zdziwiło mnie że ruch rowerowy był bardzo znikomy.
Welcome to Stargard
Welcome to Stargard © strus
Najbardziej dał mi popalić odcinek gdy przemierzaliśmy przez Szymanowskiego do Ceglanej przez krzywy i dziurawy chodnik
Kategoria SPACERY

starszapani
| 20:12 czwartek, 28 lipca 2016 | linkuj Sporo tych kilometrów robisz na nogach :)
| 20:51 środa, 27 lipca 2016 | linkuj Widzę Darek że jak nie można rowerem to postanowiłeś piechotą się poszwendać :) Wracaj jak najszybciej do zdrowia i na rower.
| 14:39 środa, 27 lipca 2016 | linkuj Darku chodzenie do dobry trening...wytrzymasz, później będzie tylko lepiej.
| 14:29 środa, 27 lipca 2016 | linkuj Chyba wybrałeś optymalny wariant, by oczekiwanie na pełną rowerową rekonwalescencję oddawać się marszom podtrzymującym sprawność fizyczną. Zauważyłem, że aplikacja potrafi nawet liczyć kroki - ciekawy jestem na ile dane są wiarygodne. Stargard pod szczęśliwą gwiazdą ale już bez dodatku szczeciński.