• VAVG 13:01km/h

Strachocin.

Piątek, 22 lipca 2016 · dodano: 22.07.2016 | Komentarze 3

MAPA - Strachocin.

Dzisiejszego dnia na spacer dość późno wyruszyliśmy ale tak jakoś wyszło,nie za bardzo mi się chciało że względu na wysoka temperaturę ale co się nie robi dla małżonki.W kierunku dzielnicy Mroczeń ruszyliśmy przez Park Chrobrego i gdy wspięliśmy się na wał Iwonka od razu skomentowała że można było wejść łagodniejszą stroną to jej odpowiedziałem że to była rozgrzewka.
Schodami do Parku Chrobrego
Schodami do Parku Chrobrego © strus
Dzielnica Mroczeń
Dzielnica Mroczeń © strus

Po pokonaniu torowiska zawitaliśmy do dzielnicy Mroczeń i kierujemy się w stronę Strachocina wzdłuż rzeki Krępiel gdzie słońce piekło ale tym razem byliśmy zabezpieczeni w czapki i nasmarowani odpowiednimi "psikadłami"
Rzeka Krępiel
Rzeka Krępiel © strus
Po 2,2 km gruntową drogą docieramy do DK 20 i kierujemy się do sklepu w Strachocinie gdzie dokupujemy napoje i zimne lody i siadamy na ławeczkę.
Obiekt w Strachocinie
Obiekt w Strachocinie © strus
Po przerwie ruszamy do gruntowej drogi która ma nas poprowadzić do ulicy Grudziądzkiej w Stargardzie,do przejazdu kolejowego droga była OK a później bardzo dużo luźnego piachu po którym bardzo się ciężko maszerowało.
Droga Strachocin - Stargard,
Droga Strachocin - Stargard, © strus

Ostatnie 300 m ulicy Grudziądzkiej to nówka sztuka mało śmigana czyli nowa szosa i chodnik do ulicy Gdyńskiej na której małżonka zaczęła narzekać że za szybko idę i że wracamy już do domu najkrótszą drogą i tak zrobiliśmy.