• VAVG 11:48km/h

Z Sowna lasem.

Środa, 20 lipca 2016 · dodano: 20.07.2016 | Komentarze 3

MAPA - Z Sowna lasem.
Dziś wymyśliłem że pojedziemy autobusem do Sowna i ruszymy leśnymi ścieżkami w stronę Stargardu którymi wielokrotnie jechałem rowerem.Zapakowaliśmy sobie banany i zimne napoje w mini plecak i ruszyliśmy w stronę przystanku na którym zatrzymałem sports-trackera i dlatego jest taki ślad.Gdy opuściliśmy autobus natychmiast załączyłem tracker i ruszyliśmy w stronę lasu.
Koło młyńskie w Sownie z 1851 roku
Koło młyńskie w Sownie z 1851 roku © strus
Po około 1300 metrach z drogi asfaltowej zawitaliśmy na dojeździe pożarowym 36 i droga zrobiła się piaszczysta i to mnie zdziwiło bo ostatnio dużo padało a w lesie do Grzędzic było bardzo sucho .Idąc rozglądałem się czy może trafi mi się jakiś jadalny grzyb bo zaraz na początku "stado" trujących było ale niestety nic do Grzędzic nie znalazłem.
Droga leśna z Sowna do Grzędzic
Droga leśna z Sowna do Grzędzic © strus

Ledwie przeszliśmy 8 km a nasz plecak zrobił się pusty ,po wizycie na cmentarzu w Grzędzicach kierujemy się do najbliższego sklepu na szczęście były zimne napoje i lody.Po zakupach i 500m szosy znowu wchodzimy na gruntową drogę do Stargardu ale na niej nie było dużo piachu i się szło prawie idealnie gdyby nie ostre słońce.
Droga z Grzędzic do Stargardu
Droga z Grzędzic do Stargardu © strus
Wchodząc na ulicę Stargardzką w Grzędzicach wychodzimy na Podmiejskiej w Stargardzie i droga gruntowa żegna nas stadem koników.
Zanim wróciliśmy do domu zrobiliśmy jeszcze małe zakupu w Tesco na Piłsudskiego.