• VAVG 11:18km/h
  • Aktywność Chodzenie

Grzędzice terenowo.

Niedziela, 17 lipca 2016 · dodano: 17.07.2016 | Komentarze 1

Dzisiejszy spacer rozpoczęliśmy od dotarcia do strefy przemysłowej w okolicy Tesco a następnie polną drogą skierowaliśmy się w stronę Grzędzic .Droga do lasku w Grzędzicach sucha mimo nocnych opadów ale niespodzianką był ruch jaki panował na tej polnej drodze jeszcze nigdy nie widziałem na odcinku od Tradisu do Grzędzic więcej niż dwie osoby a dziś padł rekord bo mijaliśmy osiem osób i cztery psy.
Polna droga do Grzędzic ze strefy przemysłowej
Polna droga do Grzędzic ze strefy przemysłowej © strus

Docieramy do torów w Grzędzicach i idziemy wzdłuż nich do przejazdu i kierujemy się w stronę Lipnika ale po 300m postanawiam odbić ponownie w las i za mini rezerwatem przyrody kierujemy się przez chaszcze w stronę ogrodów działkowych a po drodze Iwonkę przestraszył struś ale nie ja.
Struś straszyciel
Struś straszyciel © strus
Ciężka droga
Ciężka droga © strus
Następny odcinek to wzdłuż działek i przez łąki docieramy do ulicy Skandynawskiej i już prawie całą drogą idziemy po twardym gruncie poza krótkim odcinkiem do ulicy Usługowej.