50-tka po pracy z plusem.

Poniedziałek, 30 maja 2016 · dodano: 30.05.2016 | Komentarze 4

Nie ma to jak jazda na swoim rowerze a nie na jakim cudaku za małym ,że Iwonka ma dwa dni popołudnie to dziś po pracy zrobiłem trochę więcej  niż standardowo robię i ruszyłem do Jezierzyc. DDR-ką do Motańca a następnie w las i z Jezierzyc kieruję się ku DK 10 dojazdem pożarowym 47 żeby na niej przejechać około 500 m i odbić na Zdunowo przez Słowociesze.
Dojazd pożarowy 47 z Jezierzyc do Płoni
Dojazd pożarowy 47 z Jezierzyc do Płoni © strus
Dalsza droga to przejazd obok szpitala w Zdunowie do Niedźwiedzia i wydłużonym odcinkiem przez Kałęgę do Reptowa a następnie obieram kierunek na Wielichówko żeby dopiero po raz trzeci do Sowna pojechać tragiczną drogą z Cisewa.
Rododendrony (różaneczniki) w Motańcu
Rododendrony (różaneczniki) w Motańcu © strus
Droga z Wielichówka do Sowna
Droga z Wielichówka do Sowna © strus
Po 2 km męczarni po dziurawej betonowej drodze docieram do szosy w Sownie a gdy wyjeżdżam zatrzymuję się prze atrakcyjnym tego roku drzewku aby tym razem podejść bliżej anie jak ostatnim razem zrobiłem zdjęcie z jezdni.
Pajęczyna Charlotty w Sownie
Pajęczyna Charlotty w Sownie © strus
Gdy wyjechałem z lasu w Poczerninie za uwarzyłem że nad Stargardem zbierają się ciemnie chmury i chyba będzie burza więc już bez żadnych wydłużonych odcinków wracam szybko do domu i mam szczęście bo gdy schowałem rower i wchodziłem do mieszkania usłyszałem pierwszy grzmot a za oknem pokazały się pierwsze krople deszczu.
Ciemne chmury nad Stargardem
Ciemne chmury nad Stargardem © strus
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Płonia ,Oleszna,Sławociesze,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałęga,
Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Sowno,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Stargard.

| 14:45 środa, 1 czerwca 2016 | linkuj Szczęściarz z Ciebie :) ja w niedzielę trochę zmokłem :) ale po burzy zawsze słońce wschodzi więc szybko schnąłem :)
| 15:07 wtorek, 31 maja 2016 | linkuj Wreszcie w swoim żywiole ;))
| 06:53 wtorek, 31 maja 2016 | linkuj Też bardzo spodobały mi sie te okazałe rododendrony, ktoś ma do nich cierpliwośc i dobra rękę.Przyjemnie śmigać szosówka po gładkich niemieckich asfaltach, ale te nasze lesno-polne drogi też mają swój urok, jak widac na Twoich zdjęciach.
| 19:52 poniedziałek, 30 maja 2016 | linkuj Moje uznanie za systematyczne jazdy, szczególnie te po pracy. Ciekawy jestem jak będziemy jeździć w deszczowe dni. Fantastyczne rododendrony widzieliśmy na terenie Niemiec podczas wycieczki do Ueckermunde - "Twoje " też prezentują się okazale.