50-tka po pracy w upalne.

Wtorek, 31 maja 2016 · dodano: 31.05.2016 | Komentarze 3

Dziś po pracy nie ociągałem się jak wczoraj i już o 13-tej siedziałem w siodle i chciałem szybko zrobić rundkę żeby uniknąć burzy więc ruszyłem do Motańca i tak jak wczoraj za stacją paliw wbiłem się w las na krótki czas przejeżdżając pod DK 10 i wyjeżdżam w Niedźwiedziu..
Przejazd pod DK 10
Przejazd pod DK 10 © strus
Dalszą drogę  obieram kierując się na Bielkowo przez Reptowo i Kobylankę a dalej do DDR-ki w Morzyczynie przez Jęczydół i zajeżdżam na promenadę nad J.Miedwie.
Promenada w Morzyczynie
Promenada w Morzyczynie © strus
Gdy przejeżdżałem przez promenadę mimo że jechałem w słońcu usłyszałem pierwsze grzmoty co źle wróżyło bo jeszcze miałem kilkanaście kilometrów do przejechania ,za krzyżówką na Koszewo na okularach pojawiły się pierwsze krople a gdy dojechałem do Lipnika było po deszczu więc odbijam w stronę Grzędzic.
Przed Grzędzicami osiołki i struś
Przed Grzędzicami osiołki i struś © strus

Gdy podziwiałem zwierzątka usłyszałem kolejne trzy grzmoty a gdy wjechałem na drogę za Grzędzicami w stronę Żarowa na niebie było
bardzo szaro a jak już zameldowałem się na DDR-ce to do Kossaka jechałem w przyjemnej mżawce ale na szczęście zdążyłem przed
mega burzą a jutro ciekawe czy też będzie ulewa.
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Bielkowo,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,