Zirchow.

Piątek, 27 maja 2016 · dodano: 29.05.2016 | Komentarze 5

Będąc na czterodniowym wypoczynku w Świnoujściu pożyczyliśmy od właściciela wynajętej kawalerki trzy bardzo ciężkie stare rowery na dodatek na którym ja jechałem była bardzo krótka sztyca od siodełka i jadąc czułem się jakbym jechał na bobo.
Cudaki ze Świnoujścia
Cudaki ze Świnoujścia © strus
Tym razem pojechaliśmy nie jak zawsze i jak prawie wszyscy w kierunku Bansin przez Ahlbeck tylko granicę przekroczyliśmy w dzielnicy
Wydrzany przez Forst w kierunku na Kamminke.
Granica PL- DE
Granica PL- DE © strus

Syn w Kamminke
Syn w Kamminke © strus
W Kammnike zajechaliśmy nad zalew gdzie była bardzo duża ilość rowerzystów i po chwili wypoczynku na ławce nad wodą ruszamy na szlak gdzie droga jest ze znakiem że należy prowadzić rower a wzniesienie ma 12%.
12% w Kamminke
12% w Kamminke © strus

Po wspinaczce jedziemy w kierunku Garz a przy wyjeździe  najpierw jest  cmentarz a zaraz za nim stary przedwojenny i z lat 50-tych
i co mnie zdziwiło trochę zaniedbany.
Pomnik poległych w I wojnie światowej w Kamminke
Pomnik poległych w I wojnie światowej w Kamminke © strus
Przejazd przez Garz a dalej wzdłuż lotniska i zawitaliśmy w Zirchow a podczas podjeżdżania pod sporą górkę w kierunku drogi prowadzącej do Hangar 10 awaria roweru syna - spadający łańcuch i od razu czarne myśli jak wrócimy.Udana naprawa ale zauważyłem
problem przy przełożeniu 4 i zakazałem używania go i postanowiliśmy skrócić wypadzik.
Protestancki Kościół Św. Jakuba w Zirchow
Protestancki Kościół Św. Jakuba w Zirchow © strus
Pomnik poległych w I wojnie światowej w Zirchow
Pomnik poległych w I wojnie światowej w Zirchow © strus
Po wyjeździe z Zirchow wjeżdżamy na nową DDR-kę w kierunku Korswandt wzdłuż której w kilku miejscach hasają koniki a następnie zanurzamy się w las i jazda pod strome górki.
Koniki w Korswand
Koniki w Korswand © strus
I pod górki
I pod górki © strus
Niebieskim szlakiem wspinamy się żeby dojechać do Swinemünder Chaussee w Ahlbeck i przed granicą przejeżdżamy przez las żeby do Świnoujścia wjechać promenadą transgraniczną.
Transgraniczna Promenada
Transgraniczna Promenada © strus
Świnoujście,Wydrzany,Fort,Kamminke,Garz,Zichrow,Korswandt,Ahlbeck,Świnoujście.
TRASA

| 14:47 poniedziałek, 30 maja 2016 | linkuj Przejeżdżałem w tamtym roku przez wspomniane w Twoim opisie miejsca...powtórzę się za Januszem, że znajdziesz za każdym razem dużo ciekawego do zwiedzania
| 07:44 poniedziałek, 30 maja 2016 | linkuj Ale świetna rodzinna wycieczka. Cudowne, niezapomniane chwile.
| 05:27 poniedziałek, 30 maja 2016 | linkuj Zawsze znajdziesz coś ciekawego do zwiedzania - ta wycieczka szczególnie interesująca, bo rodzinna i do tego nie na Twoim terenie, o ile taki jest.
| 20:33 niedziela, 29 maja 2016 | linkuj Świetna wycieczka, kiedyś mijałem te denkmale, ale byłem tak wypompowany i śpieszyłem się na pociąg, ze nie zrobiłem im zdjęć. W tym roku to nadrobię :-)