50-tka po pracy w upale.

Poniedziałek, 23 maja 2016 · dodano: 23.05.2016 | Komentarze 4

Gdy wychodziłem z pracy na termometrze widniała temperatura 28,5C a była godzina 12.30 to chyba rekord w tym roku,przebrałem się i wyruszyłem wykręcić kilometry po pracy na początku jadę do Kluczewa na Os. Lotnisko a dalej do Skalina i w końcu nie zapomniałem żeby pojechać do Koszewa inna drogą a mianowicie gorszej jakości która ciągnie się za Cargotec - tekiem przez Słotnice .
Droga Sklain - Koszewo
Droga Sklain - Koszewo © strus
Słotnica
Słotnica © strus
Droga dobra mimo że kawałek trzeba było jechać polem ale za Słotnicą już za krzyżówką z  brukową drogą do Koszewka bardzo dużo piachu i gruzy w kilku miejscach.Gdy dotarłem do szosy w Koszewie moje buty zmieniły kolor z czarnego na kolor cementu.
Dmuchawiec
Dmuchawiec © strus
Teraz obrałem kierunek do DDR-ki w Zieleniewie i na chwilę wjeżdżam w głąb Morzyczyna żeby ponownie wrócić na ścieżkę rowerową którą jadę do Lipnika a dalej do DDR-ki w Żarowie przez Grzędzice i do domu.
Stargard,Kluczewo,Golczewo,Sklain,Słotnica,Koszewo,Koszewko,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,