Piątek, 20 maja 2016 · dodano: 20.05.2016 | Komentarze 4

Ledwo dojechałem do Żarowa a na okularach pojawiły się pierwsze krople deszczu ale kontynuuje jazdę odbijając na Lubowo żeby dojechać do Poczernina w którym zastaję całą wioskę po świeżej ulewie następnie jadę do Sowna główną drogą która kilometr przed Sownem jest już sucha i taka jest do samego Cisewa.
Droga w kierunku leśnej krzyżówki
Droga w kierunku leśnej krzyżówki © strus
Z suchego Cisewa docieram do mokrego Reptowa ale nadal można powiedzieć na mnie nie pada więc do Kobylanki jadę przez Niedźwiedź i Motaniec w którym na prywatna posiadłość wskoczyła sarenka i nie mogła znaleźć wyjścia.
Sarenka w Motańcu
Sarenka w Motańcu © strus
Żebym miał taki zoom jak Janusz to by wyszło piękne zdjęcie ale jak na zrobione telefonem to i tak jestem zadowolony bo z DDR-ki do Morzyczyna już nie bo jak to po deszczu stoi na niej woda przez którą muszę zwolnić.Zajeżdżam na promenadę którą jadę do głównej plaży w Zieleniewie i wracam na ścieżkę rowerową którą jadę do Lipnika.

"parostatek" na Miedwiu © strus
Szarości na Kluczewem
Szarości na Kluczewem © strus
Z Lipnika udałem się do Grzędzic i gdy stałem przed zamkniętym przejazdem kolejowym nagle dwa grzmoty długo się  nie zastanawiając odbijam w kierunku Przemysłowej i szybko wracam do domu.
Przemysłową do Stargardu
Przemysłową do Stargardu © strus
Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Kobylanka,