50-tka po pracy w upale.

Wtorek, 24 maja 2016 · dodano: 24.05.2016 | Komentarze 2

Kolejna wolny czas po pracy wykorzystany do zrobienia pętelki długości 50 km tym razem trochę po innych terenach ale już znanych z wcześniejszej jazdy, rozpoczynam z dojazdu do DDR-ki w kierunku Morzyczyna gdzie odbijam na Jęczydół żeby przez Bielkowo dojechać do Nieznania a następnie odbić na Rekowo.
Droga w Rekowie
Droga w Rekowie © strus
Chaber (Centaurea L.)
Chaber (Centaurea L.) © strus
Po 19 km moja średnia wynosi 28 km/h i wjeżdżam na drogi gorszej jakości zaczynając od bruki przechodząc na piachy jadę z Rekowa
do Jezierzyc i napotykam nowe miejsce do militarnej zabawy jakim jest Paintball.
Paintball w Jezierzycach
Paintball w Jezierzycach © strus

Jadąc nie odczuwałem dzisiejszego upału ale gdy zatrzymywałem się od razu planeta dawała się we znaki i po zrobieni kilku zdjęć postanowiłem już jechać bez zatrzymywania się.Z Jezierzyc kieruję się do drogi którą przejeżdżam pod DK 10 i dalej jadę do Niedźwiedzia a następnie wydłużoną drogą przez Cisewo śmigam do Zieleniewa i już DDR-ka wracam do Stargardu.
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Nieznań,Rekowo,Jeziarzyce,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Miedwiecko,