Test nowych butów.

Sobota, 16 kwietnia 2016 · dodano: 16.04.2016 | Komentarze 6

Po czterech dniach pracy na popołudniowe zmiany w końcu na rowerze ale wyjechałem zbyt późno żeby zaliczyć setkę  bo prognozy zapowiadały opady deszczu około godziny czternastej więc nie wypuszczałem się za daleko.Wczoraj kupiłem w końcu buty uzbroiłem je w bloki i pora dziś przetestować.
Nowe buty MTB SIDI Buvel
Nowe buty MTB SIDI Buvel © strus
Po założeniu zauważyłem że buty są mniej stabilne niż poprzednie Shimano pewnie przez to że bieżnik jest bliżej środka butów.Ruszam do gminy Kobylanka przez Żarowo i Grzędzice wjeżdżając na DDR-kę w Lipniku i śmigam do jej końca.Na wrotka na końcu DDR-ki i odbijam przez Motaniec do Niedźwiedzia jadąc do końca szosy i tak jak ostatnim razem nie mam zamiaru jechać Speederem przez las kieruje się do Cisewa również do końca asfaltu w dwóch wyjazdowych miejscach wioski.
Drogi wyjazdowe z Cisewa
Drogi wyjazdowe z Cisewa © strus

Z Cisewa wracam do Reptowa a dalej obieram kierunek na Kołbacz przez Kobylankę i Bielkowo jadąc pod mocny wiatr wspinając się pod Nieznań ,gdy już miałem zjeżdżać do Kołbacza nagle poczułem zapach deszczu aż się zatrzymałem, obejrzałem dokładnie niebo w okół mnie i postanowiłem odpuścić rundkę do Starego Czarnowa przez Dębinę i wracać w okolice domu żeby nie zmoknąć.
Ciemne chmury za Kołbaczem
Ciemne chmury za Kołbaczem © strus
Wracając za Bielkowem zatrzymałem się bo zauważyłem że coś mi przeszkadza w lewym bucie a mianowicie język który się zawija
i obiera mi nogę nie jestem pewien czy można przeciąć otworki na języku do końca i by się układał inaczej.
Przeszkadzający jęzor
Przeszkadzający jęzor © strus
Gdy spojrzałem za siebie czarne chmury były coraz bliżej mnie więc trzeba było zabrać się za ucieczkę przed nimi bo nie miałem ochoty na pierwszej jeździe testowej je zmoczyć.
Ciemne chmury za Bielkowem
Ciemne chmury za Bielkowem © strus
Ucieczkę przed deszczem rozpoczynam przejazdem przez dziurawy Jęczydół do DDR-ki i prosto do Stargardu ,kilka pierwszych kropel poczułem przy Tesco ale gdy odbiłem na Przemysłową tam szosa zucha aż do Ceglanej i w ten sposób ostatnie dwa kilometry jadę w deszczu.Do dzisiejszego dystansu dopisuje dojazd do pracy w ilości 8 km i 18 min.
Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,
Bielkowo,Nieznań,Bielkowo,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

| 21:02 niedziela, 17 kwietnia 2016 | linkuj Ja też ostatnio zmieniłem buty. Popełniłem potworny błąd, który mógł skończyć się tragedią - za słabo przykręciłem blok i podczas próby wypięcia buta z pedału zaczął obracać się w zatrzasku, a ja nie mogłem ściągnąć nogi. Na szczęście było to w mało ruchliwym miejscu, zwolniłem podpierając się wolną nogą i na chama wyrwałem but, na szczęście nic nie uszakadzając.
Jarro
| 21:24 sobota, 16 kwietnia 2016 | linkuj Minęliśmy się na DDR w Morzyczynie. Mnie dopadły te chmury i wylewałem wodę z butów :)
| 16:11 sobota, 16 kwietnia 2016 | linkuj Z regularnością szwajcarskiego zegarka odbywasz długie wycieczki - podziwiam. Dodam, że bardo mi się podobają Twoje zdjęcia.
| 15:06 sobota, 16 kwietnia 2016 | linkuj Dzisiaj też miałem plany dłuższej wycieczki, niestety telefon z pracy zweryfikował moje plany (ciekaw jestem czy buty które kupiłeś są wygodne i ogólnie jak Ci się w nich jechało, bo przymierzałem się do kupna Shimano SH-XC51...i teraz mam dylemat).