50 - tka po pracy.

Poniedziałek, 11 kwietnia 2016 · dodano: 11.04.2016 | Komentarze 8

Wczoraj gdy musiałem wrócić z powodu awarii od razu przygotowałem Maride do jazdy żeby dziś gdy wrócę z pracy od razu jechać i przetestować nowe koło.
Nowe koło dla Speeder-a
Nowe koło dla Speeder-a © strus
Wyruszyłem jak to często bywa po pracy do gminy Kobylanka prawie najkrótszą drogą czyli DDR-ką od ronda przy Tesco aż do końca ścieżki rowerowej przy stacji paliw w Motańcu tam nawrotka i kierunek Niedźwiedź przez Kałęgę pod sam las czyli do końca szosy w kierunku Zdunowa i ponowna nawrotka żeby obrać kierunek na Cisewo.
Droga w Cisewie
Droga w Cisewie © strus
W Cisewie zawracam po raz trzeci i ostatni dzisiejszego dnia i kieruje się przez Reptowo do Kobylanki żeby ponownie wjechać na DDR-kę w kierunku Stargardu.
Różowy rowerek jako kwietnik
Różowy rowerek jako kwietnik © strus
Kwiatki Bratki
Kwiatki Bratki © strus
Mimo 13-stu stopni to żałowałem że na głowę nie założyłem kominiarki bo silny chłodny wiatr dokładnie owiewał moja gołą szyję co miłe nie było i na koniec niespodzianka gdy wróciłem pod dom , w torebce puścił zamek i o dziwo nic nie wypadło po drodze a żal by mi było pompki bo to Lezyne.
Awaria tym razem zamka w torebce
Awaria tym razem zamka w torebce © strus
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,

Jarro
| 07:04 wtorek, 12 kwietnia 2016 | linkuj Sądząc po średniej to koło spisuję się bez zarzutu :) Typowy przykład szczęścia w nieszczęściu, że nic z torebki nie wypadło.
| 20:42 poniedziałek, 11 kwietnia 2016 | linkuj Darku - urzekają mnie Twoje zdjecia roślin. Awarie wcześniej, czy później skończą się. Nasze wycieczki są faktycznie ostatnio krotsze, może dlatego że Kuba ma już za sobą radość z posiadania roweru i nie dopinguje mnie do dluższych wycieczek -:).
| 19:12 poniedziałek, 11 kwietnia 2016 | linkuj Jak zawsze świetnie pociśnięte, oj, masz parę pod nogą :-)
dornfeld
| 19:07 poniedziałek, 11 kwietnia 2016 | linkuj Awarie chodzą parami.
| 17:03 poniedziałek, 11 kwietnia 2016 | linkuj Ja Darek jakoś nie lubię nawrotek więc pcham się do przodu byle gdzie :D
| 17:01 poniedziałek, 11 kwietnia 2016 | linkuj Nowe koło zdało egzamin?
| 16:47 poniedziałek, 11 kwietnia 2016 | linkuj Coś te awarie się uwzięły na Ciebie :)