Awaria piesków?

Niedziela, 10 kwietnia 2016 · dodano: 10.04.2016 | Komentarze 4

A mało być tak pięknie , po sprawdzeniu roweru i wyczyszczeniu po wczorajszej jeździe wybrałem się z Iwonka na pięćdziesiątkę po gminie Kobylanka.Po krótkim postoju za bramką na Ceglanej żeby popatrzeć jak syn daje radę na murawie ruszyliśmy do DDR-ki przy Tesco.
Forsycja przy DDR-ce
Forsycja przy DDR-ce © strus
Po raz pierwszy problem ujawnił się po zjeździe z kładki nad S 10 gdzie naglę kręcę pedałami w obie strony na pusto,zatrzymałem się i ruszyłem ponownie ale nie na długo bo ledwo dojechałem do plaży na jeziorem Miedwie znowu ten sam problem.
Jezioro Miedwie w Zieleniewie
Jezioro Miedwie w Zieleniewie © strus
Po konsultacji telefonicznej postanowiłem spróbować wracać ,zauważyłem że jak napęd załapał i cały czas bez przerwy kręciłem to jechałem a gdy na moment odpuściłem to mieliłem w miejscu.Umówiłem się z małżonką że wracamy jak mi na to rower pomoże czyli jak będzie jechał to jadę nie patrząc na nią aby do przodu i z wielkim trudem ale wróciłem i od razu zmieniłem w końcu koło w spiderze które kupiłem 10 lutego  i przygotowałem Meride do jazdy testowej na jutro.
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

Trollking
| 23:03 niedziela, 29 stycznia 2023 | linkuj 6 lat wstecz, a awarie te same :)
| 17:17 poniedziałek, 11 kwietnia 2016 | linkuj Tyle Darek kręcisz że rower już nie wytrzymuje :)
| 18:56 niedziela, 10 kwietnia 2016 | linkuj Rower jak auto-psuje się. Na szczęście mniej kosztowne są naprawy. Mam VW, wiem coś o tym niestety.
| 15:33 niedziela, 10 kwietnia 2016 | linkuj Nikt nie cierpi awarii roweru ale trudno ich uniknąć. Traf chciał, że i mnie spodobał się rząd kwitnących forsycji.