• Kalorie 2042kcal

Trio.

Sobota, 9 kwietnia 2016 · dodano: 09.04.2016 | Komentarze 2

Dziś spotkałem się z dwoma kolegami z pracy i  każdy z nas  był ograniczony czasowo czyli najpóźniej o 13-tej w domu,ruszyliśmy jak tydzień temu z Osiedla Pyrzyckiego tym razem pokazałem kolegą trasę którą często pokonywałem tej zimy.Przez dwa Witkowa i żużlówką docieramy do Kurcewa i znowu kawałek żużlówki i jesteśmy na szosie do Barnimia.Kolego zafascynowany dworkiem w Wójcinie i nagle łapie kapcia i przymusowy pit-stop.
Pit - stop w Wójcinie
Pit - stop w Wójcinie © strus
Szybka wymiana i ruszamy w dalszą drogę do Czernic przez Kłępy i Przylepy dwa a ta koledzy zachwyceni  dworem  w którym w ostatnich latach był dom dziecka którego wcześniej nie widzieli a ja wielokrotnie.
CZERNICE (Sehmsdorf) Zabytkowy  dwór z 1913 r
CZERNICE (Sehmsdorf) Zabytkowy dwór z 1913 r © strus

Czas się kończy i trzeba ruszać w dalszą drogę ,po przejechaniu na drugą stronę DW 106 wkraczamy na szlak maratonu wokół Miedwia
i docieramy do Wierzbna a tam niespodzianka dla kolegów bo nie jedziemy do Koszewa jak myśleli a moją ulubiona żużlówką do Dębicy i przez lotnisko Kluczewo docieramy do strefy przemysłowej a gdy dojechaliśmy do ronda przy Bridgestone roztajemy się ,ja jeszcze robię jedno zdjęcie gdzie rozpoczyna się budowa DDR-ki łączącej ścieżki rowerowe ze strefy przemysłowej z tą w Giżynku i prosto do domu.
Początki budowy DDR-ki
Początki budowy DDR-ki © strus
Stargard,Witkowo Drugie,Witkowo Pierwsze,Kurcewo,Barnim,Wójcin,Kłęby,Nowy Przylep,Stary Przylep,Czernice,Grędziec,Wierzbno,Dębica,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard.