50-tka po pracy z plusem.

Wtorek, 5 kwietnia 2016 · dodano: 05.04.2016 | Komentarze 11

Dziś pierwszy raz w tym roku ubrany na krótko góra i dół ,temperatura 23 stopnie trzeba było wykorzystać popołudnie po pracy.Gdy dojechałem do Lipnika i zobaczyłem nadal puste gniazdo bocianie postanowiłem sprawdzić inne w okolicy Stargardu dla Janusza.Na początek sukces bo w Grzędzicach w okolicy kościoła para jest jak wcześniej pisałem w Żarowie  i Rogowie też.
Bocian w Grzędzicach
Bocian w Grzędzicach © strus
W końcu nie zapomniałem wjechać odrobinę w las za Rogowem i odnaleźć pomnik z czasów przedwojennych którego raz szukałem i mimo że jest duży nie zauważyłem wśród drzew.
Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej w Rogowie
Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej w Rogowie © strus

W dalszym poszukiwaniu bocianów same porażki w kolejnej wiosce a mianowicie w Poczerninie cztery gniazda puste jak i w Sownie.
Po leśnych wojażach zamiast od razu do Reptowa przymusowa  kontrola gniazd w Wielichówko i Cisewie i znowu pusto i niestety kolejne w Reptowie ,Niedźwiedziu też bez ptaków.Z Motańca do Kobylanki jadę kolejny raz Michałowym skrótem i zanim wjechałem na DDR-kę zrobiłem dwie fotki z oznakami pełnej wiosny.
Wiosna wiosna kolorowa
Wiosna wiosna kolorowa © strus

W związku że moja druga połowa po 21 latach pracy w tej samej firmie zaczęła od poniedziałku pracę na dwie zmiany przez to mam więcej czasu dla siebie i dlatego pojechałem nieco ponad standard po pracy a mianowicie w Zieleniewie odbijam na Golczewo ale tylko przez Kunowo i Skalin.
DDR-ka wzdłuż Bridgestona
DDR-ka wzdłuż Bridgestona © strus
Dzisiejszego dnia dziwnie mi się jechało jak bym miał za duże buty po przyjeździe okazało się że po prostu po kilku latach eksploatacji zrobiły się w ich dziury.Najgorsze że postanowiłem zaszaleć i kupić sobie nowe Sidi Buvel a nie ma nigdzie rozmiaru 47.
Dziura w bucie
Dziura w bucie © strus
Stargard,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,
Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Kunowo,Skalin,Golczewo,Giżynek,Stargard.

| 18:20 środa, 6 kwietnia 2016 | linkuj Darku - dzięki za rozglądanie się za bocianami - mam wrażenie, że w tym roku jest ich jednak mnie, niż zwykle bywało.Na terenach bliskich Szczecinowi kilka gniazd nadal jest pustych - zwykle bociany pojawiały się u nas tuż po 25 marca. W swoim blogu jesteś dociekliwy w pozytywnym tego słowa znaczeniu i często zauważasz ciekawostki o charakterze historycznym, na które często nie zwracamy uwagi. Pięknym ubawieniem całości są wiosenne kwiaty.
Jarro
| 11:12 środa, 6 kwietnia 2016 | linkuj Coś jest na rzeczy z bocianami, bo ja też nie widzę. Mam nadzieję, że to tylko opóźnienie...
| 20:38 wtorek, 5 kwietnia 2016 | linkuj Kurczę pieczone, ja też w tym roku jeszcze żadnego bociana nie widziałem. Ale i przyznam, że jakoś szczególnie się nie rozglądam ;)

Też niedawno zmieniłem buty. Nie ma się co dziwić. U takich wariatów jak my mają naprawdę ciężko, pomyśl ile kilometrów w nich przejechałeś, więc w sumie taka dziura to nic dziwnego ;)
| 19:43 wtorek, 5 kwietnia 2016 | linkuj Bardzo dobry dystans jak na popołudnie, lubię Twojego bloga również za kolorowe i ciekawe zdjęcia, tak trzymaj :-)
| 18:13 wtorek, 5 kwietnia 2016 | linkuj beetle71 - znam ten sklep i czekam na e-mila kiedy będą dostępne na razie w magazynie zero sztuk
| 17:48 wtorek, 5 kwietnia 2016 | linkuj Dzisiaj temperatura totalnie zaszalała (dziura w bucie, wcale się nie dziwię, przy takiej ostrej eksploatacji nie dziwota).