Wtorek, 8 marca 2016 · dodano: 08.03.2016 | Komentarze 1

Wracając po pracy poczułem moc dzisiejszego słonka i po sprawdzeniu temperatury na termometrze w domu  postanowiłem że kurtkę zamienię na bluzę oraz założę cieńsze spodnie.Dzisiejsza 50-tka po pracy przejechana niestandardową trasa czyli na początku jadę DW 20 i odbijam w kierunku Strachocina przez Ulikowo żeby wrócić do Stargardu.
Ferma wiatrowa w okolicach Sułkowa
Ferma wiatrowa w okolicach Sułkowa © strus
Krokusy w Strachocinie
Krokusy w Strachocinie © strus
Po powrocie do miasta kieruje się przez Oś.Pyrzyckie do Witkowa Drugie go a następnie przez Kluczewo do strefy przemysłowej gdzie na rondzie w Golczewie jadę do końca istniejącej DDR-ki na poradzieckim lotnisku.
Koniec DDR-ki na lotnisku
Koniec DDR-ki na lotnisku © strus
Na liczniku 35 km czyli brakuje 15 km a od tego miejsca najkrótsza drogą do domu to 10 km czyli łatwy rachunek że trzeba powrotną drogę wydłużyć żeby zaliczyć dystans.Wracam ponownie do miasta DDR-ką a z Giżynka kieruje się do DDR-ki na Zieleniewo a przy   Tesco widzę na liczniku że można odbijać w kierunku domu.
Pierwszy raz w tym roku w bluzie
Pierwszy raz w tym roku w bluzie © strus
W słońcu było OK ale gdy jechałem przez las z Ulikowa do Strachocina to trochę było mi chłodno ,mam nadzieję że mi nie zaszkodzi to
rozdzianie.Jutro wolne od roweru bo idę po pracy na halę.
Stargard,Kiczarowo,Ulikowo,Ulikowo Kolonia,Strachocin,Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard.