Poniedziałek, 7 marca 2016 · dodano: 07.03.2016 | Komentarze 5

Po wczorajszym przymusowym trzymaniu konia w stajni mimo dnia wolnego dziś po pracy zrobiłem małe kółeczko do gminy Kobylanka
ale trasą troszkę inna niż ostatnimi razami bo zawitałem jeszcze do Cisewa gdzie około dziesięć metrów od drogi stała para żurawi ale zanim się zatrzymałem ,wyciągnąłem telefon,odblokowałem to ptaszyska się oddaliły chodź nie odleciały.
Żurawie w Cisewie
Żurawie w Cisewie © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,

| 14:24 wtorek, 8 marca 2016 | linkuj Nie próżnujesz (ja po pracy padam z nóg, ale jak się trochę zrobi cieplej to kto wie).
Jarro
| 10:49 wtorek, 8 marca 2016 | linkuj Strusiom żadna aura nie straszna. Ja żurawie wolę oglądać niż fotografować, bo już dawno zauważyłem, że te cwane bestie jak się jedzie to dopuszczają blisko, a wystarczy się zatrzymać i frrrryyy - tyle je widziałeś :)
| 09:55 wtorek, 8 marca 2016 | linkuj No to już wiosna nie ma wyjścia, musi przyjść, żeby żurawie nie zamarzły :-)
| 20:26 poniedziałek, 7 marca 2016 | linkuj a ty dalej po pracy nie patrząc na temperatury zasuwasz :)