W śniegu.

Niedziela, 17 stycznia 2016 · dodano: 17.01.2016 | Komentarze 4

Gdy tylko wstałem za oknem padał śnieg a na termometrze zero stopni ,wczoraj łatwo nie było a po śniegu w tym roku ne jeździłem jeszcze więc pora w trasę na początek do Kurcewa przez dwa Witkowa .
Nad  S 10 w kierunku Witkowa Drugiego
Nad S 10 w kierunku Witkowa Drugiego © strus
Wjeżdżając do Witkowa zobaczyłem że droga do Witkowa Pierwszego jest czarna więc tam się udałem i to nie był dobry pomysł ponieważ droga owszem czarna ale za zakrętem od DDR-ki która była cała biała szosa to istna tarka a dołka mnóstwo wody przez co musiałem wolno jechać żeby nie zamoczyć butów i zadka.Gdy odbiłem w kierunku żużlówki na Kurcewo jechałem już tylko po śniegu aż do szosy na Barnim.
Żużlówka do Kurcewa,dziś śniegowa
Żużlówka do Kurcewa,dziś śniegowa © strus
Od Barnimia do Dębicy szosa czarna więc liczyłem że już do końca tak będzie ale się myliłem bo Dębica to lodowisko a droga do Koszewa była różna ale w miarę bezpieczna jedynie bardzo mocne opady śniegu ograniczały widoczność,od momentu zrobienia poniższego zdjęcia do Koszewa czyściłem trzy razy okulary .
Droga do Koszewa z Dębicy
Droga do Koszewa z Dębicy © strus
Tylko opuściłem Koszewo to znowu zawitałem  na czarnej szosie i jakby śnieg osłab , przed Wierzchlądem dogoniłem dwóch bikerów wymiana pozdrowień i jazda dalej w kierunku Stargardu przez Golczewo i Giżynek.W Giżynku sprawdzam godzinę i okazuje się że mam sporo jeszcze czasu do rodzinnego obiadku to ruszam w dalszą drogę bo jestem spragniony jazdy bez stresowej.Początek DDR-ki w kierunku Lipnika miejscami oblodzony do stacji paliw BP później ujdzie w tłoku.Przejazd do Żarowa przez Grzędzice również po czarnej szosie jedynie objazd stawu po śniegu.
Droga do Żarowa z Grzędzic
Droga do Żarowa z Grzędzic © strus

DDR-ka z Żarowa do Stargardu na całym odcinku cała w śniegu więc jadę szosą ,po drodze mijam biegnącą po ścieżce koleżankę,wymiana pozdrowień i jazda na małą rundkę po mieście i mimo że kilka razy ostatnio jechałem ul.Składową to dopiero dziś zobaczyłem nową inwestycje w mieście a mianowicie budowa hali do badmintona i squasha.
Budowa hali sportowej
Budowa hali sportowej © strus
Po rundce po mieście wracam z wynikiem 60 km do domu i aż żal  było wracać bo następny wolny dzień dopiero w czwartek.

Stargard,Witkowo Drugie,Witkowo Pierwsze,Kurcewo,Barnim,Warnice,Dębica,Koszewo,Koszewko,Wierzchląd,Skalin,Golczewo,