Po przejezdnych drogach .

Sobota, 16 stycznia 2016 · dodano: 16.01.2016 | Komentarze 1

Dość że po czterech dniach pracy miałem w końcu pojeździć to małżonka ograniczyła mi czas do 14-tej ,bo o tej miałem być gotów do wyjazdu do stolicy województwa na małe zakupy.ruszyłem w kierunku Żarowa ,DDR-ka nadal jak dla mnie nieprzejezdna więc jadę szosą.Odbijam w kierunku Poczernina przez Lubowo i wszystko z drogą OK do momentu wyjazdu z Rogowa.Pierwsze łaty lodu na drodze ale jakoś przejeżdżam a gdy wjeżdżam pod drzewa przed Poczerninem to zaczyna się masakra ,po prostu tafla lodu i brak możliwości jazdy więc prowadzę rower pod górkę a potem postanawiam jechać polem.
Jazda po polu
Jazda po polu © strus
Gdy wyjeżdżam z pod drzew wracam na szosę i po przejeździe przez wioskę kieruje sie do Sowna z obawami że do głównej drogi może być tak samo na drodze i się nie mylę.
Lodowisko w okolicy Poczernina
Lodowisko w okolicy Poczernina © strus
Zawracam i kieruję się w stronę "Chociwelki" czyli DW 142 którą jadę cztery kilometry w większości główną drogą bo półpas w większości w lodzie.Po 4 km odbijam na Storkówko i cała droga do Stargardu już czarna jadąc przez Małkocin i Klępino.Krążę jeszcze trochę po mieście i jestem na mecie dystansu zimowego w tym roku czyli ponownie 41 km.
Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczerni,Storkówko,Małkocin,Klępino,po Stargardzie.