Bez stresu , dużo wody.

Poniedziałek, 11 stycznia 2016 · dodano: 11.01.2016 | Komentarze 1

Dziś jakoś dziwnie bolały mnie łydki po wczorajszej jeździe na lodzie i po oględzinach zewnętrznego otoczenia miałem ochotę darować sobie dzisiejszy wypad ale następnym dniem wolnym to dopiero sobota więc ruszam w drogę i postanowiłem jechać drogami które wczoraj widziałem bez lodu.Na początku załatwiam jedną sprawę i jadę do Kluczewa przez Witkowo Drugie.

MAŁA INA W KLUCZEWIE

Po dotarciu do Kluczewa kieruję się do strefy przemysłowej w Kluczewie - Golczewie po której jadę za Cargotec do płyty lotniska i zawracam żeby odbić do końca drogi na której znajduję się Kalmar,Hydroline i jakiś nowy w budowie.Wracam do ronda w Golczewie i kieruję się do Skalina bo wczoraj do tej wioski była czarna.W Skalinie przeprowadzam rower przez lodową krzyżówkę i kieruję się do Koszewa bo mijałem się z innym bikerem i mówił że można jechać ale nie wjeżdżać do samego Koszewa.

GĘSI W SKALINIE
Krótki odcinek za Wierzchlądem do hopki w lewo jest lekko zalodzony ale można było szczelina szosy jechać a później droga OK.
Przy wjeździe do wioski zawracam i kieruje się do krzyżówki Skalin - Kunowo i widząc z daleka że droga na Kunowo czarna i ruszam szybko i prawie od razu zawracam po po kilkunastu metrach w oddali widzę lód.

POLA W KIERUNKU KOSZEWKA
Postanawiam wracać już sprawdzoną drogą do Golczewa, chodź nie lubię jeździć w ciągu dnia tymi samymi drogami jednak wolę bezpieczniej jechać niż tak jak wczoraj w stresie.Po raz trzeci docieram zis do ronda w Golczewie i odbijam tym razem na Stargard przez Giżynek i jak przez całą dziś wycieczkę zamiast jazdy DDR-kami wybieram mokrą szosę wolną od lodu.W planach miałem przedostać się jeszcze do Kossaka żeby pojechać do Żarowa ale gdy jechałem Moniuszki jakiś oszołom w audi dość że wyprzedził mnie i od razu skręcił w Paderewskiego to mnie zalał woda że poczułem ja w majtkach to pozostał mi tylko powrót do domu.Mimo dużej ilości wody na drogach jechało mi się bardzo dobrze i wielki plus brak dokuczliwego wiatru i chyba zakupiona kurtka w Lidlu jak dla mnie jest za ciepła w temperaturach na plusie.
Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo.Strefa Przemysłowa,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Koszewko,Koszewo,Koszewko,