Brak przyjemności z jazdy po lodzie.

Niedziela, 10 stycznia 2016 · dodano: 10.01.2016 | Komentarze 2

Dzięki Wojtkowi ze "Stargard na rowery"  już popołudniu miałem swoje opony w domu i rano przed pracą rower był gotowy do jazdy.
Wolne od pracy przesunęło mi się z piątku na niedzielę no i dobrze bo w zaspach tak bym nie pojeździł a dziś na początku było super ale tylko do Skalina.
Lodowisko w Skalinie
Lodowisko w Skalinie © strus
Jadąc do Skalina przez Giżynek i Golczewo szosa na całym odcinku czysta aż do krzyżówki w Skalinie i od tego momentu zaczęła się moja męczarnia z lodem na drogach do wyjazdu z Kunowa na nową część drogi do DDR-ki w Zieleniewie. Jak zobaczyłem w jakim stanie jest ścieżka rowerowa od razu odechciało mi się jazdy ,zajechałem nad J.Miedwie gdzie po plaży i trawie się lepiej jechało niż po ścieżkach pełnych lodu i wody.
Jezioro Miedwie w Zieleniewie
Jezioro Miedwie w Zieleniewie © strus

Postanowiłem nie męczyć się jazdą po DDR-ce i mimo zakazu pociąłem do Lipnika szosą czyli starą DK 10 i gdy ujrzałem czarną szosę do Grzędzic tam się udałem.Długo się nie cieszyłem czarną szosą bo ledwie do przejazdu kolejowego i znowu męczarnia że nawet  nie objeżdżałem stawu tylko powoli do wyjazdu z Grzedzić gdy wjechałem pod górkę droga do Żarowa na szczęście w dobrym stanie.
Z Żarowa podjechałem ledwie do Iny w Lubowie i to nie bez problemów.
Lubowo - Ina
Lubowo - Ina © strus

Nawrotka  do Żarowa i jazda do końca wioski i ponownie nawrotka i wracam do Stargardu szosą bo DDR-ką jazda nie możliwa i jeszcze spokojna przejażdżka po mieście żeby kolejny raz zakończyć jazdę w tym roku z wynikiem ledwie 41 km.
Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Lubowo,Żarowo,Stargard.